Publicat în Uncategorized

Lie to me

Si daca tot ziceam zilele trecute ca in ultimul timp stau mult (prea mult) in fata televizorului uite inca o dovada, serialul asta. Bine, ca sa il vad am stat in fata calculatorului, nu a televizorului dar tot aia e.

Dar este un serial pe care daca nu il stiti eu chiar il recomand. L-am descoperit pe la incepututl verii si cred ca mi-a luat vreo 2 saptamani sa vad ambele sezoane realizate pana acum. Si da, tre sa recunosc ca m-am gandit si la faptul ca septembrie se apropie si ca tre sa iasa sezonul 3 pe care intentionez sa il vad.

Carl Lightman este expert in minciuna, sau mai bine zis este un scoiolog/psiholog care a studiat limbajul corpului, si in mod deosebit minciuna si felul in care un om reactioneaza atunci cand minde sau cand spune adevarul. Sau mai bine zis cum reactioneaza involuntar corpul unei persoane (muschi fetei, gesturile, etc). Si firma pe care o conduce Lightman participa la investigarea a tot felul de cazuri, cooperand cu autoritatile. Cazurile pe care le prezinte sunt uneori interesante dar ce e poate si mai interesant este ca de multe ori cand definesc un sentiment printr-o anumita expresie a fetei, iti arata apoi, pe langa actorul in cauza si fotografii cu personalitati de renume mondial surprinse in ipostaze cunoscute cu acea expresie a fetei.