Publicat în Uncategorized

Lie to me

Si daca tot ziceam zilele trecute ca in ultimul timp stau mult (prea mult) in fata televizorului uite inca o dovada, serialul asta. Bine, ca sa il vad am stat in fata calculatorului, nu a televizorului dar tot aia e.

Dar este un serial pe care daca nu il stiti eu chiar il recomand. L-am descoperit pe la incepututl verii si cred ca mi-a luat vreo 2 saptamani sa vad ambele sezoane realizate pana acum. Si da, tre sa recunosc ca m-am gandit si la faptul ca septembrie se apropie si ca tre sa iasa sezonul 3 pe care intentionez sa il vad.

Carl Lightman este expert in minciuna, sau mai bine zis este un scoiolog/psiholog care a studiat limbajul corpului, si in mod deosebit minciuna si felul in care un om reactioneaza atunci cand minde sau cand spune adevarul. Sau mai bine zis cum reactioneaza involuntar corpul unei persoane (muschi fetei, gesturile, etc). Si firma pe care o conduce Lightman participa la investigarea a tot felul de cazuri, cooperand cu autoritatile. Cazurile pe care le prezinte sunt uneori interesante dar ce e poate si mai interesant este ca de multe ori cand definesc un sentiment printr-o anumita expresie a fetei, iti arata apoi, pe langa actorul in cauza si fotografii cu personalitati de renume mondial surprinse in ipostaze cunoscute cu acea expresie a fetei.

4 gânduri despre „Lie to me

  1. Sună foarte interesant… mai ales că eu tocmai am treminat cele 3 sezoane din Private Practice și până pe 23 septembrie când reîncep serialele mele favorite mai e aproape o lună 😀

    Chiar, la ce seriale te mai uți?

  2. Da, e interesant si merita vazut zic eu.
    Cum e Private Practice? ca eu de mult tot zic ca vreau sa ma uit la el (ca un Geek de Grey’s Anatomy ce sunt) 🙂
    Am terminat tot lafel relativ in scurt timp vara asta si sezonul 1 de la 10 things I hate about you – e asa mai de adolescenti da e dragut si sunt la sezonul 2 din The big bang theory care mi se pare genial, rad de ma stric.
    Am vazut la TV cateva episoade din Bones si din Fringe da nu stiu inca daca m-au convins ca sa ma uit la ele de la cap la coada.
    Tu la ce te uiti? Ce-mi recomanzi? 🙂

  3. Și mie mi-a luat ceva să încep Private Practice, dar după ce am ajuns la zi cu Grey i-am dat și ăstuia o șansă și îmi place la fel de mult. Abia aștept să reînceapă în septembrie. Mă uit și eu la Big Bang Theory, sunt la zi și cu el, la fel cu The Office șiiii… acum mă uit la ultimul sezon din Dr. Quinn (după ce am revăzut aproape integral serialul la TV pe Romantica acu’ doi ani mi-am cumpărat de pe Amazon ultimul sezon, momentan mai am cam 10 episoade pe care nu le-am văzut niciodată).

    De asemenea aseară am încept să mă uit la un serial pe care l-am văzut „pe spicuite” Ally MacBeall 🙂

  4. Eu ma mut…din nou :)) si azi am impachetat facut bagaje etc si evident mi-am facut in acelas timp si cura de seriale, cu calculatoru langa bagaje si impachetand cu ochii in seriale 🙂
    Asa ca am terminat sezonu 2 din Big Bang theory…tot mai am unu si am vazut si vreo 2-3 episoade din Private Practice si da ai dreptate e pe acelas stil cu Grey’s Anatomy cred ca o sa ajung si eu cu asta la zi 😀
    The Office nu stiu, poate ma uit si sincer m-a facut lumea curioasa cu Glee poate ii dau o sansa si astuia. Si sa stii ca si eu ma gandeam acu nu foarte mult timp la serialele vechi. Ma gandeam sa ma uit din nou la Twin Picks

Lasă un răspuns

