Publicat în Uncategorized

Cum stam cu timpul

Daca pe la inceputul lui iunie sciam un post in care ziceam ca nu prea mai gaseam motivatia necesata sa scriu pe blog in fiecare zi asa cum imi propusesem, acum imi e ceva mai greu sa gasesc timp. 🙂 Vacanta? Nu, nu e vacanta de vina ci mutatul munca, cautatul unui nou apartament si faptul ca atunci cand am ceva timp liber prefer sa ies din casa.

Pai si daca stau ceva mai prost cu timpul acum, atunci de ce sa ma mai chinui sa scriu si pe blog? Mmmm… pentru ca imi place sa scriu aici, pentru ca nu vreau sa ma transform intr-un omulet teleghidat care in afara de casa, masa, munca nu face mare lucru si pentru ca vreau sa citesc in continuare ce scrie lumea pe alte bloguri, cele pe care le urmaresc si le citesc. Da, pot sa ii citesc pe altii si fara sa scriu eu, dar e mai simplu sa ii urmaresc cand revin si eu in fiecare zi pe blogul meu.

Concluzia? Incerc sa  ma tin de cuvant si sa scriu ceva in fiecare zi. 🙂