Publicat în Uncategorized

Leapsa – cu carti si filme

Si daca de data asta lansez eu o leapsa? Si lepsele astea tre sa plece de undeva nu?

Cand mi-am facut blogul si am inceput sa ma uit mai atent si pe mai multe alte bloguri am vazut ca se poarta ideea asta cu lepsele, si imi placea. Asa ca am facut si eu una, cu intrebari luate deprin alte parti si cu intrebari create de mine si am asteptat sa mai treaca ceva timp ca sa am la cine sa o dau. 🙂

Asa ca uite-o:

1. Care e ultima carte pe care ai citit-o?

Au secours,pardon! – Frederic Beigbeder

2. Daca ai putea fi un personaj dintr-o carte, ce personaj ai fi si de ce?

Cred ca Elisabeth din Pride and Prejudice. Mi-a placut mult cartea si personajul (care e un pic inspirat din personalitatea lui Jane Austin) si imi place mult si epoca accea. Nu mi-ar fi greu sa ma imaginez purtand o rochie eleganta la un bal, si in plus cu caracterul lui Elisabeth….

3. Care e cel mai frumos film pe care l-ai vazut pana acum?

Love story (desi daca stau sa ma gandesc ceva mai mult, imi vine cateva in minte, nu doar unul)

4. Daca te-ai putea intalni cu un scriitor, ce scriitor ai alege?

Orhan Pamuk

5. Care e melodia ta preferata, cea pe care o asculti fara sa te poti satura de ea?

I will survive – Gloria Gaynor

6. Unde ai locui un an, departe de casa?

In India

7. Cand citesti, pentru a marca locul unde ai ramas, folosesti semn de carte sau indoi pagina? Si ce fel de semn de carte?

Folosesc tot timpul semne de carte, chiar daca uneori mai neconventionale (o vedere, un bilet de metro sau de autobuz, un bon de casa, un plic). In plus am obiceiul sa las „semnul de carte” in carte dupa ce am terminat-o de citit. La mine in bibiloteca este asadar usor de stiut ce carte am citit si ce nu.

8. Ai primit in ultima perioada carti cadou? Si daca da, care?

Da!!! Inca de atunci vulpea era vanatorul si Regele se inclina si ucide ale Hertei Muller

9. Iti place sa recitesti unele carti?

Cred ca mi-ar placea sa recitesc cartile care mi-au placut dar lista de lectura  cu noi carti care vreau sa le citesc e atat de unga incat nu stiu daca voi apuca sa recitesc ceva. Eventual recitesc in „limba originala” o carte care am citit-o in romana.

10. Care crezi ca este cartea care ar trebui impusa tuturor ca „lectura obligatorie”?

Memoriile lui Mircea Eliade

11. Care e locul preferat pentru lectura?

Oriunde (si oricand). Cred ca cel mai mult citesc in transporturi si acasa.

12. Care sunt motivele care te deterina sa alegi o carte pe care sa o citesti?

Citesc cam tot ce imi cade in mana, sau tot ce trece pe langa urechile mele. Simplul fapt ca e o carte ma determina sa o citesc. Apoi, daca o citesc si nu imi place, o critic. 🙂

Unde merge mai departe? La lumea din Blogroll dar si la ceilalti cititori care dau de ea si le place.

Chiar sunt curioasa daca se va raspandi. 🙂

5 gânduri despre „Leapsa – cu carti si filme

Lasă un comentariu