Publicat în Uncategorized

Moda

Se zice despre Paris ca este, printre altele si orasul modei. Sunt o gramada de mari creatori francezi. Si daca te uiti in jur, pe strada, francezii sunt in general bine imbracati. Dar si daca te decizi intr-o dimineata sa fii creativa si sa iti faci o rochie din sacul de cartofi, sa il pui pe tine si sa iesi pe strada, nu se va uita nimeni urat la tine, nu vei fi aratata cu degetul.

Si in conditiile astea evident ca din cand in cand mai vezi si ciudatenii pe strada. Sau…un alt fel de moda, ca stiti cum e, fiecare cu gusturile lui. Cum m-am tot gandit la subiectul asta in ultimul timp m-am gandit sa fac o lista cu detaliile unei altfel de mode, detalii vazute pe strada in ultimele zile. 🙂

  • un siret la gat pe post de colier
  • sandale cu talpa de lemn, ca cea a sabotilor olandezi
  • tricou foarte larg si decoltat care sa cada de pe umar si sa permita sutienului sa se vada in totalitate
  • hanorac cu vreo 2 numere mai mare, cu gluga si fermoar, ceva mai lungut si purtat pe post de rochie, cu sandale elegante, evident
  • pantofi care „se fugaresc” unul pe altul, pe unul fiind desenat pe bot un soarece iar pe celalalt o pisica
  • poseta in forma de stropitoare
  • costum negru (barbatesc), pantofi de costum, eleganti si sosete cu bulinute portocalii

4 gânduri despre „Moda

  1. Eu una as purta aproape tot ce ai descris mai sus, mai putin sutienul la vedere. 😀
    Dar eu mi-s ciudata tare, asa ca poate ar trebui sa ma mut, sa ma integrez. Mi-ar placea sa pot iesi oricum pe strada, fara sa se holbeze nimeni la mine…
    Din pacate traiesc in Romania (in care aproape fiecare om de pe strada e critic de moda) si trebuie sa ma conformez, mai ales la serviciu, dar dac-ar fi dupa mine …

  2. Există o emisiune pe Euforia TV. Emisiunea este „Shopping-ul pasiunea mea”, care pe lângă faptul că are un nume de tot râsul, ea în sine este o emisiune comică. Se face că niște fete trebuie trebuie să se îmbrace pe o temă dată, iar 3 critici de modă discută ținutele lor urmând a elimina câte una după fiecare probă… inutil să vă spun că mereu, dar mereu cele mai ciudate ținute merg mai departe. Sincer am văzut la această emisiune ținute foarte lăudate cu care eu nu aș sta nici prin casă la miezul nopții… n-oi avea eu gusturi, nu știu. Cert e că moda înseamnă în accepțiunea citicilor „a fi curajos și a purta combinaii dificile”, or eu sunt mai lașă pe semne la acest capitol :))

  3. @viorica – da uneori sunt un pic ciudateti. eu am luat partea cu lenea uneori de la ei si nu prea imi vine sa imi calc hainele si cand mai merg acasa, mama face scandal de nu se poate, cum sa ies pe strada cu o bluza necalcata?????????

    @Anemarie da chiar daca sunt ciudatei uneori si mi se pare ca exagereaza, atitudinea celorlalti fata de oameni si moda si mie imi place mult si tare ma bucur ca nu se uita lumea choras la tine daca iesi unpic in evidenta

    @biamca stai linistita si eu uneori uitamdu-ma la lucruri foarte la moda imi zic ori ca nu am nici urma de gust pentru moda ori ca la capitolul moda sunt pentru acesti critici probabil de-o seama cu bunica, ca tot asa , nici eu nu mas imbraca nici platita cu ce prezinta ei acolo ca un „must have al sezonului” – mor cand aud expresia asta :)))))

Lasă un răspuns

