Publicat în Uncategorized

Foire du livre Bruxelles

Foire-de-Bruxelles

Este impresionant cum cartile ma aduc inapoi pe blog. Chiar daca dispar de aici din cand in cand s-a intamplat de mai multe ori sa ma intorc dupa targul de carte de la Paris. mergeam in fiecare an la Salon du Livre pentru ca imi placea atmosfera, pentru ca era ocazia perfecta de a cumpara carti, pentru ca puteam asista la conferinte interesante sau puteam recupera autografe pe carti de la autori preferati cu care sa ma mandresc dupa.

Am plecat de la Paris, anul asta nu am fost la Salon du Livre pentru prima data dupa multi ani in schimb am gasit echivalentul in Belgia : Foire du Livre de Bruxelles. Nu este acelas lucru, este mult mai mic, cred ca vin mult mai putini scriitori si sunt mult mai putine conferinte. Mi s-a parut mult mai comercial desi bineinteles si cel de la Paris este comerical. Mi-a lasat mai degraba impresia unei vanzari industriale de carti organizata intr-un hangar imens dar aveai de unde alege daca vroiai sa cumperi carti.

Ce mi-a placut foarte mult a fost ca erau multe standuri si edituri cu carti pentru copii. E adevarat ca este o categorie de carti care ma intereseaza de putin timp dar chiar si asa nu imi amintesc deloc sa fi vazut standuri de genul asta in Paris. Erau carti pentru copii incepand de la varste foarte mici, edituri unde te puteai chiar abona la reviste sau carticele cu povesti.

Evident, am vazun un numar impresionant de standuri cu benzi desenata, nu degeaba este Belgia tara lor de origine.

Cu ce m-am intors de la targul de carte?

  • o gramada de carti pentru copii
  • Cevdet Bey si fii sai – Orhan Pamuk
  • O femeie in Berlin – Anonima
  • Une gourmandise – Murriel Barberry

Alte noi achizitii

  • Dute de pune un strajer – Harper Lee
  • Laur – Evgheni Vodolazkin
  • Cernobîl – Svetlana Alexievich
  • Femeia de pe scari – Bernard Schlink

Lasă un comentariu