Publicat în Calatorii

Peripetii cu avionul

avion-personnageSe pare ca despre peripetiile cu avionul pot face de acum capitole. Am mai scris de cand este blogul despre diverse chestii care mi s-au intamplat numai ca de data asta…. a fost cu peripetii si la plecare si la intoarcere si asta cred ca este o premiera.

Am cumparat biletele de avion sa plecam sambata. Ne organizam, anuntam lumea, facem programul totul ok. Cu vreo doua zile inainte de plecare, hai sa ne uitam pe bilete sa verificam ora si tot sa stim cum facem cu plecatul la aeroport etc. Surpriza…biletele noastre nu sunt pentru sambata ci pentru duminica. Cu alte cuvinte am cam pierdut o zi de vacanta. Asta este, nu am fost foarte atenti cand le-am luat pentru ca am tot comparat preturile intre o zi si alta.

Duminica eram in pregatiri cu ultimele bagaje, plecarea la aeroport etc. Pana cand…cu cateva ore inainte de zbor (eram inca acasa) primim un mail care ne informeaza ca zborul nostru a fost anulat….minunat. vacanta promite sa inceapa cu…stangul. Sunam la companie care ne propune zboruri numai incepand cu a doua zi, cu luni. Nu vrem sa mai pierdem inca o zi de vacanta si mai este un zbor tot duminica. La telefon ni se spune ca ei nu au biletele pentru acel zbor dar ca putem incerca sa mergem pana la aeroport. Nu imi surade ideea de a merge pana acolo cu toate bagajele dupa mine si cu riscul de a ma intoarce acasa dar hai sa incercam. Inchid telefonul cu ei si suna telefonul din nou. De data asta de la aeroport sa verifice ca am fost informati de anularea zborului dar si sa ne propuna un alt zbor ceva mai tarziu cu Tarom… Perfect, pana la urma totul se termina cu bine. Ajugem la aeroport, totul ok, asteptam imbarcarea, trece ora la care trebuia facuta imbarcarea, trece ora la care trebuia sa decoleze avionul si suntem informati ca avionul nostru are 2 ore si jumatate de intarziere. Spor la asteptat! Zborul prevazut la 19h25 a fost decalat la 22h ca pana la urma sa plece spre Bucuresti abea la 23h30. Minunat, mai ales cand calatoresti cu un copil de un an si ceva si cand Bucuresti nici nu este destinatia finala. Am ajuns la destinatie la 4 si jumatate luni dimineata.

Dupa aproape 10 zile de Romania urmeaza zborul inapoi. Plecam direct de la Constanta spre aeroport, fara oprire in Bucuresti. Numai ca de la Constanta am plecat cu mai bine de jumatate de ora mai tarziu decat planuisem, drumul a fost aglomerat ca este vara si lumea merge si vine de la mare. Hai pe centura ca e cel mai scurt. DUpa 400 m de centura o caada interminabila si care statea… fa stanga imprejur si hai prin centrul Bucurestiiului. Noroc ca se poate face check in online ca atfel… Am reusit sa ajungem la aeroport la timp pentru imbarcare si decolare. Insa a fost un zbor cu escala. Primul zbor a avut ceva intarziere asa ca si in aeroportul de tranzit a fost alergatura de frica sa nu ramanem in Frannkfurt. Dar calatoria s-a terminat cu bine.

Lasă un răspuns

