Publicat în Deprin lume adunate

Most Exclusive Website

Am citit pe internet acum cateva saptamani despre un american care s-a gandit sa inverseze principiul pe care functioneaza internetul a creeat un site unde o singura persoana poate fi conectata. Daca vrei sa accesezi site-ul trebuie sa astepti la rand. Intri pe site, iei un „bilet” care iti da numarul tau la rand si apoi astepti ca toate persoanele din fata ta sa intre pe site una cate una si … sa iti vina randul. In momentul in care reusesti sa te conectezi nu ai decat 30 de secunde pentru a profita de continut.

Ideea este interesanta, continutul site-ului cu mult mai putin. Inventatorul nu a gasit sa puna pe site nimic mai mult decat un filmulet cu poze cu animale.

Cand am citit prima data despre site era destul de mare nebunie cu el pe internet si erau peste 1000 de persoane la coada sa vada ce se afla in spatele asteptarii. Apoi am uitat de el si cand mi-am amintit mi-a luat putin timp sa gasesc site-ul din nou. Am intrat azi din nou pe site… si cel mai exclusivist site si-a pierdut din popularitate. Nu am avut de asteptat decat cam un minut si jumatate, deci nu au fost in fata mea decat 3 persoane. In schimb am putut sa vad ca peste 700.000 de persoane au asteptat sa vizualizeze continutul si creatorul a pus un cronometru cu timpul total de asteptare al tuturor persoanelor si secundele, minutele, orele de asteptare totalizeaza 49 de ani si jumatate.

Lasă un răspuns

