Publicat în Carti

Lectura de vacanta cu Mihaela Radulescu

ImageSi daca tot la postarea trecuta m-am apucat sa critic hai sa continui 🙂 De fapt nu e chiar critica de data asta.

Eu nu am nimic pro si nimic contra Mihaelei Radulescu. Arata bine, da, si asta nu cred ca o poate nega cineva. Cred ca la televizor m-am uitat mult prea putin la ea si la emisiunile ei. Nu mi-a placut niciodata casatoria ei cu Stefan Banica Junior fara a putea spune de ce, dar nu mi-a placut in sensul ca nu imi place de el si nu o intelegeam pe ea cum sta langa el, mi se parea prea buna pentru el. Mi s-a parut ca Banica se potriveste mult mai bine cu acra si insuportabila Andreea Marin ca sa intru un pic si in barfa „pipol”. Apoi despre casatoriile ei si despre divorturi, despre relatii cu unul sau cu altul, despre copilul ei, despre mutarea la Monte Carlo nu ma intereseaza, e viata ei faca ce vrea. Si chiar cred ca eu nu a incercat sa faca mare tam-tam cu toate astea ci presa a facut asta in jurul ei fara ca ea sa poata face ceva. Ce mi s-a parut foarte deplasat acum cativa ani a fost un articol intr-o revista de paparazzi in care o aratau pe Mihaela Radulescu cu diverse posete de ale ei de firma si la fiecare din ele era atasat si pretul in mii de euro. De ce ar avea nevoie oamenii sa aba o asemenea informatie? Din nou, nu dau vina pe ea, ea are bani si isi cumpara ce poseta vrea si evident o poarta. Si nu o face ostentativ sa vina sa iti dea cu marca posetei in cap sa vezi tu ce poseta are ea, cei din presa sunt dupa parerea mea tampiti sa publice asa ceva, daca poti numi asta presa.

Am mau auzit cate ceva cu ea mai recent decand cu juriul la „Romanii au talent” dar sincer nu prea m-a interesat si nu am fost atenta.

In schimb am dat saptamana trecuta intr-o biblioteca de una din cartile ei, „Niste raspunsuri” si din curioazitate am citit-o, a fost asa, o ocupatie de o dupa amiaza. Si o alta carte de a ei nici ca imi mai trebuie. In primul rand nu prea e carte, e un fel de articol de ziar de presa feminina de un anumit tip. Plus ca diversele informatii povestite de ea acolo… pe mine una nu ma intereseaza. Probabil ca daca nu as fi avut obiceiul de a termina o carte pe care o incep, indiferent daca e buna sau rea sau daca imi place sau nu as fi renuntat la ea dupa primul capitol. Poate ca pentru fanii Mihaelei Radulescu sunt informatii interesante. Eu mi-am invatat lectia, daca o carte nu este despre o persoana care ma intereseaza, nu mai puna mana sa deschid si sa citesc.

Lasă un răspuns

