Publicat în Romania

Tour de Roumanie

Si daca tot am vorbit despre Tour de France daca trecuta m-am gandit de data asta sa scru ceva despre „turul” meu personal prin Romania. Tur este de fapt mult spus, vor fi trei orase si un aeroport dar pentru cele aproape 10 zile dar nici macar 10 zile pe care le voi sta este poate chiar prea mult.

Buzau_1976
Prima oprire este la Buzau. Desi ajung acolo aproape de fiecare data cand vin in Romania cred ca in afara de Vulcanii noroiosi nu am vazut/vizitat mai nimic din oras. SI de data asta va fi lafel. Dar pana la urma pot sa imi zic si ca merg acolo mai degraba sa vad sau sa revad oameni si nu neaparat locurile.
A doua orpire va fi Tulcea (home, sweet home) dar si aici voi sta doar doua sau trei zile maxim. In Tulcea in schimb da, probabil ca am vizitat tot ce se poate vizita, am avut timp in anii cat am stat acolo. Acum sunt la stadiul vizitat rude si prieteni si eventual cafenele si terase noi si vechi. O plimbare pe faleza si o vizita la Monument sunt indispensabile.
A doua orpire va fi Tulcea (home, sweet home) dar si aici voi sta doar doua sau trei zile maxim. In Tulcea in schimb da, probabil ca am vizitat tot ce se poate vizita, am avut timp in anii cat am stat acolo. Acum sunt la stadiul vizitat rude si prieteni si eventual cafenele si terase noi si vechi. O plimbare pe faleza si o vizita la Monument sunt indispensabile.
Ultima orpire si de data asta si cea mai lunga o sa fie la maaaare!!!! In principiu Constanta. daca voi mai ajunge si prin alte statiuni asta inca nu stiu. Imi imaginez deja ca o sa fie plin de lume dar macar daca e soare si apa e numai buna de baie va merita inghesuiala.
Ultima orpire si de data asta si cea mai lunga o sa fie la maaaare!!!! In principiu Constanta. daca voi mai ajunge si prin alte statiuni asta inca nu stiu. Imi imaginez deja ca o sa fie plin de lume dar macar daca e soare si apa e numai buna de baie va merita inghesuiala.
Lasă un răspuns

