Publicat în Uncategorized

Tour de France

map_route

Desi asa cum spuneam, nu sunt cel mai mare fan de evenimente sportive, cand se intampla in jurul meu lucruri nu pot sa le ignor. Iar apoi, francezii in general sunt destul de fani de tot ce inseamna sport. Imi aduc aminte de Jocurile Olimpice de la Londra, cata publicitate li s-a facut, cat de multe transmisii in direct sau reluari au avut, cate interviuri cu sportivii, cat de laudati au fost sportivii. Mi-a placut mult atitudinea lor fata de jocurile olimpice atunci. Si daca vine vorba de Tour de Frace vor  face si mai mult decat atat cu cat este un eveniment cunoscut la nivel mondial dar care este al lor, propiu si personal.

Nefiind fan de ciclism, nici macar un ciclis ocazional prea infocat imi placea totusi sa merg sa ma inghesui pe Champs Elysees in iulie sa vad finalul turului si viteza cu care ciclistii reusesc sa treaca pe langa tine. Am facut lucrul asta in mai multi ani stand in Paris. Avand in vedere ca am plecat de acolo, sincer nu m-am gandit cu regret ca nu voi mai putea vedea finalul. In schimb m-am gandit la concidenta… sambata cand s-a dat plecarea la Tour de France, de data asta din Olanda de la Utrecht eram in Olanda. Nu chiar la Utrecht dar nu departe. Si tot weekendul, invartindu-ma pe acolo tot vedeam afise anuntand pe unde va trece turul si ce sosele vor fi inchise.

Turul se incheie peste doua zile.

Lasă un răspuns

