Publicat în Uncategorized

Campionatul mondial de volei de plaja 2015 Olanda

Beach Volleyball World Championships schedule available now

In mod general nu sunt un mare fan de sporturi si nu prea urmaresc campionate, meciuri, etc. Se intampla asa mai cu ocazii speciale. Cand eram copil ma uitam la fotbal dar asta doar pentru ca fratele meu era un mare microbist si eu pandeam momentul cand echipa lui pierdea ca sa pot sa ii „scot ochii” apoi ca eu tin cu cealalta echipa, cea castigatoare :). Apoi in adolescent m-am uitat cativa ani la Formula 1 pentru ca imi placea Jenson Button. Ma uit la jocurile olimpice si mai nou ma uit la tenis feminin de cand cu Simona Halep.

Weekendul trecut m-a facut sa vreau sa ma interesez putin de voleiul de plaja.

Am fost in weekend in Olanda si sambata am ajuns pe plaja in Haga. Nesttind ce se intampla , am fost impresionata de cat de multe terenuri aveau amenajate pentru volei de plaja si mai mult, de cat de multa lume juca volei pe plaja. iI oamenii pareau destul de buni :). Recunosc ca nu am dat mare atentie lucrurilor. Plecand spre hotel dupamiaza am vazut ca participantii erau in echipe, bine organizati, cu echipamente, se incalzeau inaintea jocului, etc. Mi-am dat seama ca trebuie sa fie vreo competite ceva si m-am gandit ca este ceva probabil intre universitati in Olanda. Iesind insa de pe plaja am vazut si o gramada de afise cu „World Championship – Beach Volleyball”.

Scriu despre asta pentru ca de fapt m-a surprins organizarea. Cand ma gandesc la Haga nu ma gandesc in primul rand la plaja si la posibilitatea unui campionat mondial de volei de plaja ci la lucruri mult mai….serioase gen drepturile omului. Si a fost dragut sa vad si partea „fun” a orasului.

Cam asa arata plaja
Cam asa arata plaja
Lasă un răspuns

