Publicat în Despre mine

Statistica si motivatia

Blogul asta este o poveste veche. Atunci cand l-am inceput am reusit sa raman constanta si sa scriu articole pe el destul de regulat ceva mai bine de un an cred. Dupa care tot se intamplau diverse lucruri si ba nu aveam timp, ba uitam. Am avut tot felul de incercari de a reveni la scris regulat, nu neaparat in fiecare zi asa cum am facut-o timp de cateva luni bune la un moment dat dar macar de 2 sau 3 ori pe saptamana dar nici asta nu am reusit. Chiar ram fost surprinsa ca inca mai exista si ca cei de la WordPress nu l-au sters din cauza de inactivitate. Uneori nu intram pe el sau nici macar nu imi aduceam aminte de el cu lunile.

Apoi, mutarea in Belgia m-a facut sa ma gandesc din nou la blog si imi veneau in minte diverse subiecte de articole. Poate si pentru ca blogul asta l-am inceput cand eram la Berlin. Pana la urma m-am hotarat sa incep un nou blog si despre Bruxelles sa scriu in franceza. Si atunci m-am gandit ca blogul asta il voi lasa balta oarecum, ca nu voi avea nici timp si nici subiecte suficiente sa stau sa scriu pe doua bloguri. Dar poate ca m-am inselat.

Daca blogul cel nou are doar cateva articole si este deocamdata cunoscut de putine persoane care imi citesc postarile odata din cand in cand, atunci cand isi aduc aminte, blogul asta este mai vechi, are articole destul de multe si as zice eu destul de variate, ceea ce il face sa mai iasa la diverse cautari pe internet si desi este inactiv de ceva vreme, el tot imi aduce cititori sau mai bine zis vizitatori, ca nu stiu cati se mai si intorc dupaia. Si lucrul asta pe mine ma motiveaza sa mai scriu si aici, sa gasesc timpul si inspiratia si sa scriu. Evident ca nu este vorba de cine stie ce trafic, nu a fost niciodata si nici nu am vrut sau am crezut vreodata ca voi ajunge « faimoasa » dar 15 vizualizari sunt mai multe decat 2 si se pare si mai motivante.

Lasă un răspuns

