Publicat în Uncategorized

Cum stau cu cititul

cartiNu stiu de ce, dar uneori am momente in care nu prea reusesc sa ma motivez si sa ma apuc de citit. O carte, sau de fapt nici o carte. Incerc sa le schimb, sa gasesc una interesanta care sa ma motiveze, dar uneori pur si simplu nu merge. Sau poate ca, nu stiu, e normal din cand in cand sa ai nevoie de cate o pauza dupa ce ai o perioada de citit 2 carti pe saptamana, poate chiar mai mult. Sunt oare singura care trece prin perioade de genul asta?

Cartile pe care la am de ceva timp in lista de „citit” fara totusi sa reusesc sa le dau de capat sunt cele din poza. E cineva care le-a citit deja? Pe toate sau macar una sau doua dintre ele? CU care sa incep ca sa ma motiveze?

Sunt o baba comunista a lui Dan Lungu – auzisem de mult de ea, am primit-o cadou acum cateva luni de la un prieten care a venit in vizita din Romania si am fost pe moment foarte incantata am zis ca abea astept sa o citesc si inca nu am reusit…

Une histoire d’amour et de ténèbres a lui Amos Oz – cred ca este desul de cunoscuta cartea iar eu nu pot sa zica ca stiu mare lucru despre literatura evreiasca. Am o prietena care e destul de pasionata de tot ce are legatura cu Israel si imi tot spune de bine de cartea asta de vreo 2 ani dar…

Intoarcerea huliganului – Norman Manea – cartea asta a fost cumparata de jumatatea mea si imi zice ca ii place, ca e interesanta. Am facut-o si cadou de Craciun unui prieten francez care si el zice ca ii place. Insa mie imi e cam greu cu Norman Manea de cand am citit Fericirea obligatori care nu mi-a placut. Chiar sper sa nu fiu dezamagita daca ma mobilizez si ma apuc de ea.

Moeurs et sexualité en Oceanie a Margaretei Mead – mi s-a parut extrem de interesanta cand m-am decis sa o cumpar, am citit introducerea in drum spre casa, in metrou dar apoi m-am oprit aici… Antropoloaga incearca sa prezinte diferentele, asemanarile, stitul de viata si importanta habitatului in 4 societati din Oceania, vazute de sociatatea noastra ca fiind destul de primitive.

Lasă un răspuns

