Publicat în Uncategorized

The Boat that Rocked

Am revazut aseara pentru a treia sau a patra oara Radio Rock. Se pare ca titlul original al filmului este „The boat that rocked”, eu cred ca eram in Germania cand a iesit filmul si acolo probabil s-a numit „Radio Rock” ca mie asa imi intrase in cap, am crezut initial ca asta a fost „traducerea” francezilor  dar se pare ca nu, pentru ca in Franta filmul s-a numit „Pirate Radio”.

In fine, titlul si traduerile sunt mai putin importante ideea este ca am revazut filmul si mi-a placut si aseara lafel de mult ca si datile trecute cand l-am vazut. In anii ’60 – ’70 radiourile care difuzeaza muzica pop si rock sunt interzise in Anglia asa ca oamenii au gasit o solutie ingenioasa pentru a putea totusi emite. Au instalat radiourile pe vapoare, in marea nordului si emit de acolo. Desi sunt interzise sau statul englez incearca din toate rasputerile sa le interzica, au evident o mare priza la public si toata lumea le asculta. Povestea nu e foarte complicata in schimb personajele din film, actorii care le interpreteaza situatiile in care sunt puse personajele si tot felul de replici pe care si le dau fac pentru mine totul in film.

Mi-a placut mult cum au ales numele personajelor feminine sa se potriveasca cu melodii pe care sa le bage pe fundal in momente romantice sau de suspans!

Bine, apoi toata coloana sonora pentru mine este perfecta, cred ca voi avea din nou melodiile in cap cateva saptamani bune si le voi cauta pe youtube si deezer sa le ascult si sa le reascult. Si probabil ascultand melodiile imi voi aminti si de diverse replici de ale lor. Mi-a placut mult cum Bob il prezinta pe Jimi Hendrix ca un tanar chitarist cu talent de care probabil o sa mai auzim. Sau jocul lor de bautura noaptea pe punte cu „Never ever have I ever” si isi povestesc tot felul de intamplari una mai nerealista decat alta.

In concluzie cred ca filmul asta il voi revedea oricand cu placere.

 

Lasă un răspuns

