Publicat în Uncategorized

Happy blog day

happy-blogday

De fapt ziua „aniversara” pentru blog era ieri dar m-am gandit ca postul cu 8 martie e ceva mai important sa fie la data la care trebuie. 🙂 3 ani de Rien de special e ceva…. Primul an jumatate a fost cel mai activ, cu posturi, comentarii si prezenta pe net destul de mult. Apoi, desi am vrut sa ramana lafel au fost moment in care a fost destul de complicat sa imi gasesc timp, apoi am uitat si tot asa. Ca sa nu mai zic ca atunci cand sunt in vacanta sau plecata nu reusesc de nici o culoare sa stau conectata pe internet ca sa scriu pe blog. Ma deconectez. Recunosc, nu neaparat si de facebook sau e-mail dar la blog nu prea mai imi e gandul deloc.

Dar pe anul asta o sa incerc o revenire in forta. Ma chinui deja. Si stau mai bine decat anul trecut cat am reusit intr-un an intreg sa scriu vreo 7 sau 8 posturi cred. Anul asta stau mai bine deja, cred ca am ajuns pe la 20. Idei am si oricum ideile vin scriind deci sper sa reusesc pe anul asta sa ma intorc pe blog si sa si raman.

Tragem linia si facem calculele la sfarsitul anului.

 

Lasă un răspuns

