Publicat în Uncategorized

Ce filme de Oscar vreau sa vad

Uneori reusesc sa fiu de parere cu toata lumea dar alteori nu. Asa se face ca uneori chiar daca unele filme au tot felul de premii pe mine nu ma atrag deloc si daca nu ma atrag sunt destul de slabe sansele sa merg sa le vad. Si apoi chiar si daca le vad, pot avea ele premii si recompense daca nu imi plac, nu imi plac si gata. Stici voi cum e cu gusturile omului…

Anul asta cu nominalizarile la Oscar, unele filme m-au facut curioasa, unele le vazusem publicitatea dinainte si le aveam deja pe lista cu vizionari programate.

Din nominalizarile pentru cel mai bun film cam astea sunt cele care ma atrag pe mine:

Beasts of the Southern Wild

Am auzit mult prea multe despre filmul asta ca sa nu vreau sa il vad. Si in plus toata lumea o lauda pe Quvenzhane Wallis, pustoica din rolul principal.

Lincoln

Imi plac biografiile in regula generala.

Les Misérables

Sunt tare curioasa de ecranizarea asta. de cand am vazut afisul am zis ca vreau sa vad filmul, si apoi la asta se mai adauga ca au si in distributie cativa actori care imi plac.

Django Unchained

E Tarantino si imi place. Nu pot sa zic ca am vazut toate filmele lui dar totusi am vazut cateva din ele si mi-au placut. Pe langa asta subiectul e lafet de interesant ca si cel din Inglorious Bastards. Si Christoph Waltz a raspuns din nou prezent.

Zero Dark Thirty

Nu stiu mare lucru despre filmul asta si nici nu stiu daca o sa imi placa numai ca reclamele si afisele m-au facut curioasa. Da, si versiunea asta se accepta la cum determin filmele care vreau sa le vad.

The Master

Vreau sa il vad pentru ca de fapt vreau sa ii vad le Joaquin Phoenix si pe Philip Seymour Hoffman.

Anna Karenina

Desi e nominalizat numai la categorii „mai putin importante” oricum vroiam sa il vad si daca era si daca nu era nominalizat.

Apoi, pentru Oscars 2013 marele meu regret e ca Mungiu si al lui „Dupa dealuri” nu a reusit sa intre in nominalizari la filmele straine. A ajuns in ultimii 10 din care s-au ales cele 5 filme nominalizate, deci a avut 50% sanse dar…nu a fost sa fie. Unul din criterii este popularitatea filmelor in Statele Unite si difuzarea lor in anumite cinematografe….

2 gânduri despre „Ce filme de Oscar vreau sa vad

  1. Nu vreau sa vad Beasts of the Southern Wild, Zero Dark Thirty si nici Killing them softly (la care am inceput sa ma uit, dar am renuntat). nu inteleg de ce la Oscaruri, cele mai bune filme trebuie sa fie drame. sunt foarte putine exceptii, dar sincer, alegerile sunt cam deprimante..

Lasă un răspuns

