Publicat în Uncategorized

Zapada la Paris

La neige sur ParisInca de pe la inceputul saptamanii am tot auzit la radio si la televizor ca se va racii, lumea vorbea de temperaturi cu minus de „marele frig” de zapada care o sa vina de parca cine stie ce catastrofa naturala ar fi fost astetata. Initial au zis ca va ninge inca de weekendul trecut sau de luni cam asa ceva. Si nu s-a intamplat nimic. In momentul ala mi-am zis da…francezii panicheaza si exagereaza de fiecare data, de cum se raceste putin si sunt 0 grade afara gata e tragedie nationala!!!! Cod negru probabli…(nici nu stiu daca exista). Colegii mei la la munca nici ei nu mai aveau alt subiect de discutat decat marele frig care urma sa vina si ce o sa ne facem….M-am gandit sa le zic ca nu o sa facem nimic in plus, ca o sa ne punem eventual o bluza mai groasa sau o bluza in plus pe noi si gata, mare lucru dar de fiecare data cand fac remarci de genul asta mi se zice ca eu sunt obisnuita ca Romania cum e aproape de Rusia, gata se si gandesc la Siberia. in fine.

Trebuie sa recunosc ca am fost surprinsa cand m-am trezit oi dimineata si termometrul arata -7 grade. Primul lucru la care m-am gandit e ca s-a stricat si ca de fapt nu arata bine. Apoi am iesit afara si am vazut ca era destul de frig, adica am avut nevoie sa imi pun caciula si manusi, oricum consider ca nu se poate compara cu frigul din Romania cand ma trimitea bunica la scoala cu ciorapri, pantalonii de pijama plus pantalonii pe deasupra nu cumva sa imi fie frig. 🙂 Si aseara surpriza, a nins! Este in continuare alb pe jos si este atat de frumos! E sambata, inca nu am apucat sa vorbesc cu colegii mei de munca dar sunt convinsa ca ei nu vad zapada de afara ca pe ceva frumos lafel ca si mine. Probabil traficul e monstruos ca aluneca etc. Asta pentru cei care s-au organizat din timp si au pus anti-gel in masini ca i-am auzit pe atat de multi plangandu-se ca ce se fac daca e asa de frig ca le ingheata benzina in masina…. nici nu stiau ce e ala anti-gel, parca le vorbeam de o minune cand le ziceam sa se duca sa isi cumpere. Si ma gandesc ca si cu avionanele trebuie sa fie lafel, cum nu sunt obisnuiti cu zapada sigur nu au tot ce le trebuie ca traficul aerian sa fie normal. Abea astept stirile azi sa aud „catastrofele”.

Eu in schimb mi-am propus sa profit de weekend si o sa merg sa ma plimb prin frig si zapada.

Lasă un răspuns

