Publicat în Uncategorized

2013 un nou inceput?

2013-marketing-trendsNoroc ca WordPress imi trimite in fiecare an drept cadou de anul nou un e-mail cu activitatea de pe blogul meu pe anul care tocmai s-a incheiat. Asa mi-am adus aminte de blog si am fost surprinsa sa vad ca desi eu nu am avut timp de el, oamenii l-au vizitat si l-au citit in continuare.

La un moment dat auzisem ca daca timp de nu stiu cate luni de zile nu scrii nimic pe blog si nu intri sa il actualizezi se pierde. Imi era frica la inceput ca se va intampla asa, dar vad ca nu este cazul si imi pare bine.

Revenind la mailul primit de la WordPress, nu numai ca mi-a adus aminte de blog, mi-a adus aminte si ca imi propusesem de mai multe ori sa revin „online” si poate ca 2013 este un nou inceput, ceva mai bun decat data trecuta cand am reusit sa scriu doar vreo 7-8 posturi dupa care s-a asternut linistea din nou. Incercam…

La multi ani 2013 si la cat mai multe posturi pentru blog 🙂

P.S. – va trebui sa ma obisnuiesc cu schimbarile facute pe interfata….

 

Lasă un răspuns

