Publicat în Uncategorized

2 ani

Nici nu imi vine sa cred ca sunt 2 ani deja de cand am blogul si de cand in regula generala am scris periodic pe el. Cred ca am mai zis asta si anul trecut si poate si acum 2 ani dar la inceput am ezitat inainte sa incep sa scriu. Dupa ce am inceput sa scriu mi-am zis ca cu siguranta nu va rezista prea mult, asa cum s-a intamplat cu celelalte 2 sau 3 tentative de blog si de a scrie dar imi pare bine ca de data asta m-am inselat. Si cei 2 ani cred ca ma pot motiva sa scriu in continuare.

Ceea ce ma mai poate motiva sa scriu, chiar mai mult decat cei 2 ani trecuti e faptul ca se pare ca totusi am cativa cititori. In cele 8 luni in care nu am scris nimic am primit 2-3 mesaje sau comentarii la posturi mai vechi in care eram intrebata unde am disparut si cand ma intorc. Nu as fi crezut ca astfet de mesaje ma pot binedispune atat de tare! Multumesc pentru mesaje 🙂 Si in plus, pe langa mesajele persoanelor carora le-a fost dor de mine mai e si faptul ca blogul a ramas acolo unde l-am lasat si ca statisticile arata ca cititorii sau trecatorii nu l-au abandonat total, asa cum am facut eu. Zic a ramas acolo unde l-am lasat pentru ca auzisem la un moment dat ca data nu publici nimic pe wordpress timp de o luna sau asa ceva toate posturile vechi iti dispar, nu mai sunt salvate. Ramai cu numele blogului care va fi al tau in continuare dar in rest pierzi tot. Se pare ca auzisem prost si ca nu e asa, sau poate ca e asa dar perioada e mai lunga decat o luna. Oricum, la un moment dat, cred ca trecusera 2 sau 3 luni de cand nici macar nu mai aruncasem un ochi pe aici si mi-am adus aminte de posibilitatea „disparitiei” si cum am ajusn acasa am intrat repede sa vad daca nenorocirea s-a intamplat sau nu si tare m-am bucurat sa vad ca nu disparuse nimic. Dar chiar si asa, frica nu a trecut, avand in vedere ca nici acum nu stiu exact daca e adevarat sau nu. Si apoi cititorii si vizitatorii de pe blog….si la ei ma asteptam sincer sa dezerteze vazand ca nu mai e nimic nou pe aici. Dar nu a fost asa. Ba chiar pe 1 martie, saptamana trecuta, a fost una din cele mai aglomerate zile inca de la inceputul blogului, cu 257 de vizite (nu stiu sa va zic daca vizitele astea sunt unice sau nu ca nu stiu sa fac diferenta…). Si apoi, in regula generala desi eu m-am ocupat numai de „real life” pe „riendespecial” au trecut intre 1100 si si 1900 de click-uri in fiecare luna in absenta mea. Ba chiar mai mult, ieri uitandu-ma pe tot felul de detalii si pe noua grafica de la wordpress cu care inca nu m-am obisnuit am vazut si ca blogul a fost luat in calcul intr-un fel de top. Nu stiu mare lucru despre site si nici nu sunt intr-o pozitie buna, sunt pe locul 390 si ceva, dar sunt in top. Un fel de mini bucurie personala.

Si mai departe? Sa vedem daca intre 2 ani si 3 ani reusesc sa postez ceva mai des decat in anul care a trecut si in rest…vedem ce-o fi.

Lasă un răspuns

