Publicat în Uncategorized

Une dai si unde crapa

De cateva saptamani am tot urmarit diverse materiale despre Rusia, despre alegeri, despre Putin si tot asa. Revoltele si oamenii in strada din decembrie au atras atentia jurnalistilor internationali si parca unii au avut si o mica scanteie de speranta si au indraznit sa ia in calcul posibilitatea unei eventuale schimbari. Dar evident, ceea ce trebuia sa se intample s-a intamplat, si dupa alegerile de duminica Putin a reusit sa iasa din nou presedinte dupa doar primul tur cu mai bine de 65% din voturi. Ca eu cred ca este frauda pe fata si cu nesimtire este de la sine inteles dar asa cum cred eu asta mai cred si altii si deocamdata situatia ramane in continuare neschimbata.

Asa ca, din toata mediatizarea pro si mai degraba contra Putin din ultimele saptamani eu am ramas cu un cantec in cap, o parodie si mai ales o porcarie dar uneori nu poti sa faci decat haz de necaz…

Lasă un răspuns

