Publicat în Uncategorized

Inapoi in viitor

Mi-a placut intotdeauna cum suna expresia asta „inapoi in viitor” (lafel cum imi placea la scoala la gramatica „viitorul anterior”) era asa, putin greu de imaginat. Nu m-am apucat de calatorii in timp dar am revenit pe blog si…. am revenit la un moment in viitor, la aproape un an dupa ce m-am oprit complet din scris.

Nu, in perioada in care nu am scris nu am fost plecata peste mari si tari in vacante prelungite sau in locuri exotice fara acces la internet, nu mi s-au intamplat lucruri extraordinare si nici nu s-a schimbat mare lucru. De fapt…ceva tot s-a schimbat. Jobul s-a schimbat si odata cu el am ramas in urma cu timpul liber deci cu scrisul pe blog si nu numai. Initial imi propusesem sa incep sa scriu din nou in septembrie, mi-am zis odata cu inceperea scolii, asta ma va motiva. Dar nu a iesit. Apoi mi-am zis la sfarsitul lui septembrie – inceputul lui octobrie ca am vacanta cateva zile si o sa imi fie mai usor. Dar nu a iesit, a trebuit sa recuperez si altele inaintea blogului, cum ar fi somnul 🙂 Apoi am reusit sa plecam in 2 weekenduri prelungite in decembrie, la Roma si apoi la Bruxelles. Avand in vedere ca vizitele mi-au dat idei de cateva articole dragute mi-am zis din nou: ma intorc acasa si ma apuc din nou de scris. Dar nici atunci nu a fost asa. Apoi am mai vrut sa ma apuc de scris din nou in perioada sarbatorilor dar nici atunci nu am apucat….

De data asta insa se pare ca am fost mai hotarata. Sa vedem si cat o sa tine. Nu, nu am din nou timp liber, stau destul de prost ca si pana acum la capitolul asta, numai ca m-am obisnuit cu noul program, care deja nu mai este atat de nou si imi zic ca o sa reusesc sa ma organizez mai bine si o sa pot sa acord blogului macar o jumatate de ora pe zi.

So wish me luck for the comeback!

Un gând despre „Inapoi in viitor

Lasă un răspuns

