Publicat în Deprin lume adunate

Alice’s bucket list

Am citit in ziare, am auzit la televizor, apoi am ajuns la ea pe blog sa ii citesc povestea si tot nu m-am putut opri. Dupa ce am citit mare parte din miile de comentarii postate pe blogul ei (facut acum vreo 4 zile) am ajuns si pa facebook pe pagina ei si m-am apucat si acolo de citit comentariile postate de oameni de peste tot in lume.

Alice este o adolescenta britanica de 15 ani cu cancer in faza terminala. Desi stie ca nu mai are mult de trait si ca in bataia cu boala ea este cea care pierde nu considera ca asta e un motiv de a fi trista. Ba din contra, e plina de optimism si cred ca a inspirat o gramada de oameni in ultimele 3-4 zile. Pe blog si-a pus o lista cu lucrurile pe care ar vrea sa le faca inainte sa moara. O parte din ele sunt as putea spune marunte dar normale pentru un copil si sper sa isi poata realiza cat mai multe din ele. E fericita ca va merge la un concert Take That si se pare ca oameni care au fost impresionati de povestea ei fac necesarul pentru a-i inscrie si cainele intr-o competitie canina asa cum isi doreste. Dar pe langa lucrurile simple marunte si frumoase ale vietii si-a pus ca numar 1 pe lista sa creasca numarul donatorilor de maduva osoasa. Si se pare ca si asta a reusit. Citeam in comentarii si multi dintre cei care scriau, majoritatea din Anglia si Statele Unite (dar nu numai) ziceau ca deja s-au inscris pe liste. Bine, dupa inscrierea pe lista urmeaza vizita la medic, analizele, testele si abe apoi iti primesti „legitimatia” de donator oficial. Si apoi astepti sa fii sunat si sa poti ajuta pe cineva. Sunt multe de luat in calcul ca doua persoane sa se potriveasca dar oricum nu sunt suficient de multi donatori. In situatia actuala pot sa spun cu mandrie ca sunt pe lista de donatori de maduva osoasa de vreo 3 ani de acum dar cand am citit blogul ei m-am intristat ca oarecum pana acum nu am putut ajuta inca pe nimeni.

Sora mai mica a lui Alice s-a inscris intr-un maraton. Si englezii au obiceiul sa se inscrie in astfel de probe si apoi sa isi faca publicitate la familie si prieteni ca maratonul in cauza sa stranga bani pentru o organizatie, sau o cauza nobila facand un cont je Just Giving, unde toti cei care vor pot dona. Sora lui Alice s-a gandit sa stranga bani pentru cercetare medicala pentru cancer si si-a fixat ca obiectiv 1000 de lire sterline doar ca pana acum au reusit deja sa stranga peste 22.000 de lire. E pur si simplu impresionan ce a reusit sa faca copilul asta!!!!

Blogul

Facebook

Just Giving

3 gânduri despre „Alice’s bucket list

  1. da, e trist si poate ca a reusit copilul bolnav dar nu despre a reusi este vorba aici, nu pentru mine. Ce mi-a placut in povestea asta (desi suna sinistru sa spun ca imi place ceva legat de povestea asta trista) este faptul ca lumea inca e sensibila la astfel de lucruri si ca vrea sa ajute.

Lasă un răspuns

