Publicat în Calatorii

Ce pierzi daca pleci in vacanta in mai

Evident ca nu regret nici un moment vacanta mea si descoperirea Africii in schimb atunci cand m-am intors am fost conectata din nou la internet, ziare, televizor si altele mi-am dat seama ca in lipsa mea s-au intamplat destul de multe lucruri si ca luna mai este una destul de activa, daca nu chiar foarte activa.

9 Mai – Ziua Europei (Avant in vedere ca fac parte de cativa ani dintr-o organizatie care promoveaza Uniunea Europeana si tot ce tine de ea m-am obisnuit sa sarbatoresc ziua Europei, sa merg la picnic cu prietenii, sa particip la vreo conferinta sau manifestatie, etc. Daca chiar as fi vrut sa fac asta anul asta as fi putut pentru ca am plecat pe 10 dimineata dar pe 9 am fost mult prea ocupata cu bagaje si pregatiri)

Eurovision (Da, ma uit in fiecare an la Eurovision, ba chiar imi place sa fac un fel de petrecere acasa in seara finalei ca sa pot comenta cu prietenii melodiile si castigatorii. Ma uit si la cele doua semifinale inainte evident, si am un site unde ascult inca dinainte de concurs toate melodiile ca sa stiu de cine imi place in finale. Melodiile am avut deci timp sa le ascult inainte dar daca as gasi undeva finala inregistrata sau in reluare chiar mi-ar placea sa o vad. Si chiar daca nu am vazut-o in live evident ca macar cineva s-a gandit la mine si mi-a trimis sms la final sa ma anunte castigatorii 🙂 )

Festivalul de la Cannes (Cu festivalul de film de la Cannes m-am invatat pentru ca evident, fiind in Franta aici este foarte mediatizat. In plus anul asta presedintele juriului a fost Robert de Niro si i-a mai avut in juriu si pe Jude Law si Uma Thurman. Pedro Almodovar, Lars von Trier si Radu Mihaileanu au avut filme in competitie iar Christophe Honoré, Woody Allen si Jodie Foster si-au prezentat tot aici ultimele realizari. Fimul care a castigat Palma de Aur este The three of Life a lui Terrence Malick despre care sincera sa fiu nu prea stiu mare lucru dar sunt sigura ca o sa iasa in curand in cinematografe aici)

Noaptea europeana a muzeelor (Daca imi aduc bine aminte a fost pe 18 mai, deci in aceiasi seara cu Eurovizionul si cred ca mi-ar fi fost tare greu sa aleg intre ele. Dar ideea imi place. Francezii organizeaza evenimentul de multi ani, nu stiu daca si inaintea era la nivel european, ca in formatul asta aud despre eveniment doar de vreo 2 ani. Oricum in Paris ai tot timpul un muzeu de vizitat pe care nu ai apucat inca sa il vezi iar noaptea muzeelor turisti nu prea stiu despre ea si daca mergi nu e chiar atat de mare inghesuiala si e chiar placut sa descoperi oepere de arta noaptea.)

Turneul Roland Garros (Nu sunt eu cel mai mare fan de tenis, dar din nous, locuind in Franta aud in mai in fiecare zi la stiri inforatii despre competitie. Si ca sa fiu sincera imi tot zic de cativa ani ca mi-ar placea sa merg pe teren sa vad macar o data un meci la Roland Garros. In timpul facultatii nu am putut niciodata pentru ca tot timpul in perioada asta eram in sesiune iar acum mai in fiecare am imi zic „la anul chiar ma duc”)

Un gând despre „Ce pierzi daca pleci in vacanta in mai

Lasă un răspuns

