Publicat în Calatorii

Ce faci 6 ore jumate de zbor?

Nu fac parte din acele persoane carora le este  frica sa calatoreasca cu avionul, nu am nici o problema cu asta si in plus mi se pare ca este destul de confortabil. Si daca stau sa compar cele 6 ora si jumatate cu cele 36 de ore de autocar de la Bucuresti ma Paris pe care le-am facut de mai multe ori ar trebui sa zic despre calatorie ca a fost o nimica toata. Dar cum omul se invata mult prea usor cu binele, aproape ca nu mai tin minte cu ce imi ocupam timpul ca sa fac cele 2 zile sa treaca cat mai repede. De obicei atunci cand plec undeva pe drum citesc pentru ca cititul merg bine si timpul trece repede, numai ca nu stiu de ce in ultimele saptamani stau destul de prost cu pofta de citit. Mi-am luat o carte cu mine dar nici macar nu am deschis-o. In schimb am fost ceva mai motivata sa aflu mai multe despre unde merg si despre ce o sa pot face si vedea asa ca am citit pe drum aproape jumatate din ghidul de calatorie. Vecinul de langa mine nu a fost comunicativ deloc, a dormit aproape tot drumul si nu am schimbat nici macar doua vorbe, desi am vazut cand completam formulare pentru oficiul de imigrare ghanean ca e nascut cu o zi inaintea mea (da, in acelas an). Am incercat si eu sa dorm dar nu am reusit, probabil eram prea incantata si nerabdatoare sa ajung. Am reusit in schimb sa vad doua filme si jumatate pe durata zborului: Little Fockers (nu prea mi-a plcut nici primul film din „seria” care cu siguranta a fost mai bun decat asta deci…), apoi O poveste incalcita a lui Repunzel (filmul asta vroiam sa il vad de cand a aparut si tot nu am apucat, si in plus chiar mi-a placut filmul) si am inceput sa vad Der granz grosse Traum (un film nemtesc dragit, despre cum un profesor intors dupa studii in Anglia decide sa ii invete forbal pe elevii lui, in conditiile in care fotbalul inca nu era cunoscut in Europa) pe care l-am terminat apoi de vazut la intoarcere. Intre filme am ascultat si Radio Lufthansa (sau un fel de radio) si o emisiune draguta in care au difuzat cele mai faimoase si mai populare melodii de pe coloana sonora a filmelor (topul l-au realizat facut un sondaj in randul calatorilor anul trecut).

4 gânduri despre „Ce faci 6 ore jumate de zbor?

  1. Of, sunteti niste norocoase, daca reusiti sa cititi pe tren, avion, masina. Va invidiez, mie mi se face rau daca imi fixez privirea pe ceva…, deci exclus citit, vizionat filme, facut integrame. Cand merg in Italia, 24 ore cu autocarul, sunt doar eu cu mine si gandurile mele + muzica 😀

  2. Emma da si eu in mod normal profit de orice fel de calatorie oriunde ca sa citesc dar nu stiu, in ultimul timp sunt asa putin fara chef… cred ca trebuie sa imi gasesc ceva carti interesante ca sa ma reapuc serios 🙂

    Colorbliss sa stii ca mereu mi-am zis ca sunt o norocoasa ca nu mi se face rau in masina sau alte mijloace de transport. Nu stiu cum e dar nici nu vreau sa stiu 🙂 Si muzica e oricum o optiune buna si in ultima perioada am descoperit si joculetele care le am pe telefon sau pe iPod

Lasă un răspuns

