Publicat în Calatorii

Africa

 Cred ca mi-am dorit dintotdeauna sa reusesc sa calatoresc mai peste tot in lume, sa vad diferite tari de pe mai toate continentele si chiar sa reusesc sa vizitez tari ceva mai ciudate. Ciudate in sensul ca nu sunt tocmai prima destinatie pe care turistii in general o aleg pentru vacante. Asa ca, atunci cand la incepututl anului a inceput sa ia culoare o eventuala calatorie in Africa am fost foarte incantata. Si asa se face ca blogul asta va deveni pentru urmatoarele doua saptamani un blog de calatorii despre ce am vazut si ce m-a impresionat. Da, posturile sunt toate post-vizita mea acolo dar si daca as fi vrut sa le scriu in timp real nu as fi putut pentru ca nu aveam acces la internet decat intr-un internet cafe care mergea extrem de prost si nici nu am stat intr-un singur loc ca sa am timp sa fac asta. Poate ca as fi putut sa scriu cateva posturi inainte de plecare, mai ales ca cele doua saptamani dinaintea plecarii au fost destul de interesante, intre vaccinarea, interesarea despre diversele boli de pe acolo si cum sa ma protejez, stat la coada si completat diverse formulare pentru vize, dar poate o sa revin cu un post si despre asta.

Am fost 10 zile in Togo cu o oprire de o zi sau mai bine zis de o noaptea in Ghana. Ca sa fiu sincera, inainte de organizarea plecarii, etc nici nu prea stiam exact pe unde sunt tarile astea pe continentul African, acum dupa ce m-am intors stiu zona si tarile vecine ceva mai bine. Togo imi suna ceva mai cunoscut fiind francofon si cu ceva trecut francez, dar la cate am aflat despre tara in ultimele saptamani, pot sa zic ca inainte nu stiam absolut nimic.  Poate ca acum o sa privesc altfel Africa, si in special mica particica pe care o cunosc „personal”. A fost frumos si trist in acelas timp tot ce am descoperit acolo, si mi-ar placea sa ma intorc dar nu foarte curand…

4 gânduri despre „Africa

Lasă un răspuns

