Publicat în Deprin lume adunate

Nunta regala

De cateva zile, sau mai bine zis de cateva saptamani presa nu vorbeste decat despre nunta lunii, nunta anului sau nunta secolului, una si aceiasi, Printul William si Kate, prietena lui cunoscuta in anii facultatii. M-a surprins sa vad ca pana si Courrier International a scris despre asta si chiar a pus o poza cu ei pe coperat.

In seara asta ma plimbam cu telecomanda de pe un program pe altul, asa, ca mi-am adus aminte ca am televizor si am zis sa il deschid si am dat peste o emisiune despre nunta de maine si de vreo jumatate de ora tot ma minunez. In primul rand mi se pare foarte rautacios reportajul fata de Kate, unele lucruri sunt prezentate ca si cum ea ar fi facut in asa fel incat sa il faca pe tanarul si nevinovatul print sa se indragoasteasca de ea. Mie imi place de ea, mi se pare finuta si in banca ei si nu inteleg de ce nu o lasa lumea in pace. Si apoi da ok, e nunta regala si inteleg ca nu poate scapa fara o anumita publicitate dar de aici sa scrii numai despre asta zile intregi si sa faci reportaje si emisiuni despre asta intr-una, sa fabrici multe produse derivate cu fetele celor doi mi se pare deja prea mult! Daca la asta mai adaug ca emisiunea la care ma tot uit si ma tot minunez comenteaza invitatii, oare de ce aia au fost invitati si aia nu, sau comenteaza coafura, oare cum isi va face parul si oare cum ii va sta. Ba chiar mai mult au invitat in emisiune o doamna experta in obiceiurile si eticheta de la curte si au gasit o tanara speranta care seamana putin cu Kate, au imbracat-o intr-o rochie albastru inchis si pana si cu inel copie a inelului de logodna primit de Kate. Doamna a tot-stiutoare ii tot explica cum sa se comporte in diferite situatii si tanara speranta executa imitand parca viitoarea printesa. Inteleg ca trebuie sa isi asigura audienta cu astfel de chestii dar totusi, mi se pare prea mult!!!

Un gând despre „Nunta regala

Lasă un răspuns

