Publicat în Muzica

In garaj cu artisti romani

Saptamana trecuta (sau poate acum doua saptamani de fapt) am aflat in Romania de seria concertelor organizate in Garaj de Europe FM cu artisti romani vechi, cu renume si de calitate. Si trebuie sa recunosc ca ideea mi-a placut tare mult, ba chiar m-a facut sa ma gandesc ca daca as fi auzit de ea ceva mai din timp mi-ar fi placut sa ma si deplasez la acest garaj si sa fiu si eu in live la unul din concerte.

Primul concert a fost a celor de la Holograf. Trupa asta mi-a placut intotdeauna, cred ca le stiu cuvintele la mai toate melodiile si in conditiile astea evident ca mi-ar placea macar odata sa ii vad in live. Apoi a doua invitata in Garaj a fost Loredana. Trebuie sa recunosc ca Loredana nu imi place si nu mi-a placut niciodata, in schimb a doua zi dupa concertul din Garaj eram in masina in drum spre Bucuresti ca plecam si ascultam radio, mai precis Europa FM si retransmiteau melodii care dusesera cantate de ea cu o seara inainte in concert. Initial am auzit „Bun seara iubite” si pe cuvantul meu ca nu mi-a venit sa cred ca piesa a fost cantata de ea live cu o seara inainte, atat de bine suna. Si atunci, chiar daca nu imi place mie de ea si ii zic Loredata te ia Groaza a trebuit sa recunosc ca are voce!!!! Concertul din seara asta a fost a celor de la Directia 5. Nu ii stiu lafel de bine ca pe cei de la Holograf dar si melodiile lor imi plac. Si de data asta, desi nu am fost in Romania ca sa ma simt aproape, Europa FM se asculta si pe internet si au avut minunata idee de a transmite toate concertele astea in direct la radio.

Cu cine este deci urmatorul concert?

6 gânduri despre „In garaj cu artisti romani

  1. Imi place Holograf mai putin piesa cu inelul 😛
    Trupa mea favorita era Pasarea Colibri si Pheonix, dar imi placea si Compact.
    Acum , nu prea stiu ce sa aleg..

  2. Ce idee buna au avut! De la Holograf aveam o caseta, stiam si eu toate versurile pe de rost, ce imi mai placea sa tip alaturi de Bitman ,,Sunt un balcanic, iremediabil sunt pierdut, sunt un balcanic!!” :)) Directia 5 mi-a placut mereu, eram micuta si aveam o verisoara de vreo 20 de ani foarte innebunita dupa ei, probabil mi-a transmis putin din atentia ei in ceea ce ii priveste 🙂
    Oh, mi-ai facut pofta de un astfel de concert live…

Lasă un răspuns

