Publicat în Carti

Cum stau cu cititul

De fiecare data cand vin in Romania imi zic ca am o saptamana libera sau doua si gata, trebuie sa ma pun la zi cu ce mi-am propus sa citesc in ultima perioada si nu am reusit. Imi iau mai tot timpul cu mine doua carti plus ce imi mai cumpar evident din Roamnia. Ma gandesc ca e zborul pana la Bucuresti apoi inca vreo 4 ore cu microbuzul pana la Tulcea, acelas drum inapoi la plecare plus ce mai stau pe acasa ca doar nu am mare lucru de facut, sunt in vacanta. Si de fiecare data desi imi propun sa citesc o gramada nu reusesc sa citesc mai nimic. E cam lafel cum ziceam si cu timpul zilele trecute ca vreau sa fac muuuulte lucruri si nu apuc sa fac nici jumate. De data asta am fost plecata weekendul trecut si cum am avut de mers cu masina, cu autocarul etc am apucat totusi sa citesc ceva doar oricum, nu suficient de mult cat imi propusesem, ba probabil mai putin decat citesc de obicei acasa.

Am venit dupa mine cu Shaning a lui Stephen King si am avut-o pe drum dar cum avionul a fost foarte de dimineata evident ca am dormit si nu stiu daca am citit vreo 50 de pagini. Inca din primele zile aici am ajuns intr-o librarie si mi-am cumparat Libraria Iubirii a Paolei Calvetii din care am citit tot asa vreo 50 de pagini cat sa imi fac o idee despre carte si Cimitirul de piane a lui Jose Luis Peixoto dar pe care inca nu am deschis-o. Apoi am vazut reclama la televizor la Gazeta si colecia seria neagra. Nu stiu de ce la colectia respectiva eu am inteles ca miercurea trecuta este primul numar si ma gandeam ca mare afacere fac, mi-o cumpar pe Camill Lackberg cu a ei Printesa a gheturilor la oferta. Numai ca dupa ce am cumparat cartea am vazut ca de fapt colectia e deja la numarul 9 si ca am o alta carte, Cu ochii mintii a lui hakan Nesser. Nu imi pare rau ca am luat-o avident, ba mai mult am si citit-o deja, macar asa am reusit sa termin o carte de cand sunt la Tulcea. Mai am de stat trei zile dar de data asta nu ma mai aventurez sa zic ca imi iau revansa in zilele ramase pentru ca stiu ca nu o sa fie asa. Macar sa continui una din cartile incepute pe drum inapoi. Si apoi vad eu dupaia.

*sursa foto Serial Readers

7 gânduri despre „Cum stau cu cititul

  1. Multumesc pentru link Oana. Insa poza am gasit-o pe internet. Nici nu mai stiu de unde si cum… dar daca cineva isi cere drepturile asupra ei, vom scrie si sursa 😀 Pozele noastre au marca SR pe ele, ca sa stii. Deci daca iti mai plac si altele, feel free sa le folosesti! 🙂

    Cu drag,
    Andres

  2. Oooo, dar tu chiar ai citit fata de mine care m-am lenevit rau de tot! Dar raaaaaaaauuu….. Abia am reusit sa termin Mama de Pearl S. Buck. Am lalait-o de vreo luna…

  3. @Margeluta – hai ca avem dreptul sin cand in and sa mai si lenevim, sau cel putin eu asa incerc sa am ceva mai putine mustrari de constiinta. Nu vezi, si cu cititul stau prost, si scrisul aici l-am abandonat miseleste ceva saptamani… 😦 astenie de primavara cred!

    1. Da, si cu scrisul pe blog am lasat-o cam moale.. majoritatea postarilor au fost programate. Am fost si mai mereu bolnava si nu mi-a ars de nimic.. plus astenia asta de primavara….

      1. Da, si cu bolnavia stiu cum e ca si eu m-am saturat da maine ajung inapoi la doctor. Au reusit in Romania sa ma raceasca nepotii mei bine de tot, atat de bine ca sunt inapoi de aproape doua saptamani si tot nu mi-a trecut….
        Am zis si eu ca poate ma harnicesc din nou si mai scriu ceva…macar sa imi zic hai ca nu ai mai scris de mult, poate imi vine cheful inapoi…

Lasă un răspuns

