Publicat în Uncategorized

Copiii spun lucruri trasnite

Atunci cand vin la Tulcea mare parte a timpului aici o petrec cu nepotii mei. Eu sunt fericita ca pot sa stau cu ei, cumnata mea e fericita ca poate scapa de ei macar cateva zile si ei sunt fericiti ca ma joc cu ei intr-una deci totul e perfect. Trebuie totusi sa recunosc ca de data asta au reusit sa ma oboseasca destul de bine, mai ales ca, atunci cand sunt amandoi sunt rai si se bat (asa cum se observa si in poza). Insa de fiecare data ma distrez cu ce pot scoate din gura.

El: Oana, dar tu cand o sa ai copii?

Eu: Nu stiu, mai tarziu, peste cativa ani. De ce?

El: Pai mi-am facut curat in jucarii si jucariile care mi-au ramas mici le pastrez pentru copii tai.

 

Cumnata mea: Mami, cine este ea? (aratand spre mine)

El: Oana

Cumnata mea: Pai si cine este Oana?

El: Fata aia lunga! (eram intinsa pe canapea; cat despre lunga la 1.55 numai lunga nu sunt)

 

Vara trecuta la o nunta, el despre mamica lui: Mami s-a facut frumoasa, s-a machiat, s-a imbracat frumos, si-a pus parul lung!

 

Il pierdusem pe unul din ei si am strigat in casa dupa el sa il gasesc

Eu: Unde esti?

El: La buracatzie (la bucatarie adica)

 

 

 

 

 

2 gânduri despre „Copiii spun lucruri trasnite

Lasă un răspuns

