Publicat în Uncategorized

La televizor

La televizor ma uit selectiv chiar si in Franta adica stiri si in rest cateva emisiuni, seriale sau filme dar la ele ma uit doar daca stiu ca sunt, pe ce program sau pe ce ora. Daca nu am ce sa fac nu o sa deschid televizorul sa vad ce mai e si sa butonez telecomanda de pe un post pe altul sperand sa gasesc ceva. Daca sunt singura acasa televizorul poate sa stea inchis si 2 saptamani fara sa imi aduc aminte de el. Muzica si serialele la care ma uit sunt mai usor oricum de gasit pe internet.

La parintii mei acasa televizorul din sufragerie sta deschis minim 20 de ore pe zi si nu exagerez. Tata adoarme cu el aprins si daca il stingi se trezeste si ii da drumul din nou. Asa ca atunci cand vin la Tulcea cred ca e posibil sa ma uit la televizor mai mult decat ma uit in tot anul. Poate nu constient dar oricum, e acolo, zgomot pe fundal. Saptamana trecuta tot asa, intr-o seara cu mama in fata televizorului. Si plimbamdu-se de pe un canal pe altul a ajuns cred ca pe Prima, desi nu sunt total sigura si a dat de o emisiune umoristica de care imi zicea ca e dragutica si am zis ok hai sa ma uit. La cat de des vin pe acasa si la cat de putin stau de fiecare data noile emisiuni la fel ca si prezentatorii si starurile romanesti din ultimii ani nu ii mai cunosc si nu imi zic absolut nimic. Deci nu cunosteam pe nimeni din emisiunea respectiva si nici nu stiu daca sunt cunoscuti sau nu. Emisiunea in sine a fost ok, draguta si cu unele faze care m-au facut sa rad. Nu asta este esenstialul, Desi emisiunea a fost ok mi-a trebuit extrem de multa rabdare sa stau sa o vad pana la capat pentru ca a fost ceva de genul un sfert emisiune si trei sferturi reclame si nu exaferez!!!! Cred ca era o poanta care dura maxim 5-7 minute dupa care reclame probabil 20 de minute; din nou un material din emisiune de hai maxim 10 minute si din nou reclame 20 de minute si dupa reclame si ceva prezentari de filme si alte emisiuni care urmau sa ruleze pe canalul respectiv.

Apoi am constatat ca peste tot, pe toate posturile e lafel. Reclamele sunt foarte dese si dureaza foarte mult. Aseara uitandu-ma la un film am reusit sa fac o gramada de alte chestii in acelas timp, in timpul reclamelor. E enervant sa te uiti la televizor asa, chiar ma intreb cum are lumea rabdare sa se uite la un film sau la o emisiune de la cap la coada.

Un gând despre „La televizor

  1. Eu sunt invers. Mie imi plac reclamele. Si ma enerveaza faptul ca nu pot sa ma uit linistit la o ora intreaga de reclame, ca, hopa, baga astia cate 10 minute de film :))

Lasă un răspuns

