Publicat în Despre mine

Am disparut

De vreo saptamana am disparut, desi am zis ca incerc sa nu fac asta. De ce am disparut? Raspunsul e relativ simplu de vreo saptamana sunt in Romania. Si de fiecare data cand vin acasa imi propun sa fac o gramada de lucruri dar din tot ce vreau sa fac nu reusesc sa fac mai nimic ca planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ. Am ajuns asa cum ziceam acum vreo saptamana. Am stat o zi si la Bucuresti inainte sa ajung la Tulcea iar de cand sunt la Tulcea am tot zis ca vreau sa scriu pe blog. Ba chiar am gasit si tot felul de subiecte interesante despre care vreau sa scriu, idei care mi-au venit pe drum , sau aici in Tulcea. Si cum am idei vreau sa le si pun pe „hartie” dar pana acum tot nu am apucat. La Tulcea, avand in vedere ca vin rar ceea ce vreau eu sa fac este pe plan secundar pentru ca in primul rand fac ce vor ceilalti de la mine. Trebuie sa vad o gramada de persoane, sa stau cu nepotii mei, ma mai invart si prin oras si in conditiile astea timp sa stau pe internet nu prea am. Uneori nici nu apuc sa imi verific mailurile si sa raspund la ele da pai sa mai am timp sa scriu pe blog sau sa stau pe messenger? Acum profit de faptul ca lumea in jurul meu inca are treaba ca e in timpul saptamanii si ca e prea devreme pentru a iesi la un suc sau la o cafea si micii monstruleti sunt la gradinita. 🙂

Desi va fi complicat, incerc sa revin marcar cu cateva posturi cat o sa stau aici.

*sursa foto – info delta

Lasă un răspuns

