Publicat în Muzica

No me ames

Melodia asta mi-a placut tare mult in adolescenta. Jennifer Lopez imi placea deja dar cu melodia asta l-am descoperit pe Marc Anthony si l-am tot ascultat apoi si pe el. Cred ca am avut o perioda cand ascultam melodia in fiecare zi, o aveam pe caseta. 🙂 Dar apoi nu stiu, in ultimii ani am uitat-o complet si mi-am adus aminte de ea si de cat de mult imi placea zilele trecute cand am ascultat-o din nou la radio. Chiar ma intrebam cand am auzit-o ca probabil tot cu nostalgie a ales-o si DJ-ul de la radio.

3 gânduri despre „No me ames

  1. Şi mie mi-a plăcut şi uitasem de ea. Doar că eu am descoperit-o abia după ce mă îndrăgostisem de cover-ul „Fără tine”, al lui Pepe&Miki 😀 Atunci am aflat că există un original. Mulţumesc că mi-ai reamintit 🙂

    Weekend plăcut în continuare!

  2. hehe
    mie asa mi s-a intamplat cu Dus de vand a Loredanei, abea dupa cover am aflat de melodia originala a lui celine Dion cu Garrou – Sous le vent 🙂

Lasă un răspuns

