Publicat în Despre mine

Cu miros de primavara

Ieri a fost cald afara, am inceput sa simt ca vine primavara. Am putut sa stau toata ziua cu geamul de la balcon deschis fara sa imi fie frig, doar asa, sa adie cate o umbra de vant din cand in cand, doar cat sa aeriseasca casa. Ziua incepe sa fie mai lunga si parca si asta imi place. Am iesit afara si m-am invartit prin cartier cu ce aveam de facut si oamenii parca si ei pareau mai veseli, mai bine dispusi…poate pentru ca lafel ca si mine isi scosesera la plimbare hainele de primavara, nu ma erau incotosmoniti cu ditamai haine si caciula, fular, manusi si ditamai ghetele.

Nu pot sa zic ca primavara este anotimpul meu preferat si nici ca astept cu nerabdare vara si soarele toropitor. Din contra, as mai tentata sa zic ca anotimpul meu preferat e iarna pentru ca imi place zapada si nu ma deranjeaza deloc frigul, si in plus mai sunt si sarbatorile care imi plac mult de tot. In schimb am observat ca in fiecare an primele zile de primavara ma bine-dispun, ma fac sa ma gandesc la un nou inceput, totul pare mai usor si mai simplu si nu stiu, parca am un elan fara sa am vre-un motiv anume pentru a-l avea. Si astazi a fost o astfel de zi, in care am simtit buna dispozitie si motivatia de primavara!

Lasă un răspuns

