Publicat în Paris

Petrecere de casa noua

Weekendul trecut am dat petrecere de casa noua si ne-am hotarat inca de la inceput sa nu stam sa ne impartim pe grupuri de prieteni si sa invitam pe toata lumea, prietenii, colegii de munce, colegii de facultate, prietenii romani, am zis ca invitam inclusiv vecinii daca vor sa vina. Deci rezultatul a fost o casa plina cu prieteni apropiati dar si mai putin apropiati. Ne-am gandit ca amestecatura de oameni poate sa fie interesanta, chiar daca unii dintre ei nu s-au vazut deloc inainate. Bine, apoi, evident din cauza de afinitati iti petreci seara stand mai mult cu anumite persoane dar oricum a fost dragut.

Si ce a mai fost dragut pentru mine a fost sa observ comportamentele oamenilor. Bine, ca sa nu ziceti ca sunt rea si carcotasa, probabil cea mai stresata pe toata perioada petrecerii am fost eu pentru ca la un moment dat am coborat sa iau niste invitati de la metrou ca nu se descurcau sa ajunga si m-a speriat utin faptul ca se auzea muzica de jos, de afara, in conditiile in care apartamentul e la etajul 11. Si ma gandeam sa nu se sature vecinii de noi si sa ne trimita politia pe cap. Apoi a fost interesant apoi pentru mine de vazut cum pentru unele persoana a se simti bine la o petrecere inseamna a o face pe interesantii si a fi in centrul atentiei, cum pentru altii petrecerea inseamna cat mai mult alcco, in stilul ajungem si bem in forta asa incat in maxim o ora sa fim manga de sa nu mai stim de noi. Ca lumea bea la petreceri e de la sine inteles, ca efectele alcolului duc la o socializare mai rapida si mai eficienta si ca unii au venit singuri si au plecat insaotiti si asta este unul din lucrurile naturale la o petrecere. Dar partea cu hai sa bem pana nu mai putem, hai sa fim vulgari dupa ce bem sau daca nu sunt in centru atentiei nu merita sa mai vin la petrecere nu prea le inteleg…. Dar presupun ca fiecare are modul lui de a se simti bine.

*sursa foto (da, am avut nevoie sa intru pe net sa caut o poza pentru ca eu cu aparatul meu nu am apucat sa fac nici o poza, air cele facute de lume inca nu le-am recuperat)

4 gânduri despre „Petrecere de casa noua

  1. La cate case am schimbat in ultimul an eu sper sa nu am motiv sa dau petrecere de casa nou prea curand 🙂
    in schimb pe motive de petreceri ma pricep destul de bine, deci daca vrei petrecere iti pot gasi cate motive vrei 🙂

  2. Si mie mi-ar placea sa pot si sa stiu sa cant dar in lipsa de voce tare imi place sa ii ascult pe altii 🙂
    si francezii au o pasiune nebuna in a schimba versurile cantecelor foarte cunoscute si a le personaliza… tare mult imi place!!!

Lasă un răspuns

