Publicat în Uncategorized

Si iar despre filme

Tot zice lumea pe la radio, pe la TV, pe unde mai citesc pe net ca anul asta si anul trecut sunt anii comediilor romantice. Nu pot zice ca nu imi plac, dar sunt filmele la care ma uit acasa pe calculator cand nu prea am chef de alt ceva. Oricum mi-am facut doza in ultima perioada. Cele de azi nu sunt toate comedii romantice, dar sunt toate asa mai de fete. 🙂

Cred ca am mai zis de nu stiu cate ori pana acum ca mi-a placut tare de tot cartea. Si intamplarea a facut ca la foarte scurt timp dupa ce am citit cartea am auzit ca vor scoate si filmul si am vrut imediat sa il vad. Desi filmele facute dupa carti ma dezamagesc de cele mai multe ori si desi nu prea imi place mie Christine Scott Thomas care interpreteaza rolul Juliei, filmul e bine facut si respecta destul de bine povestea cartii. Evident ca unele momente sunt mai bine reddate in carte dar cred ca o sa vreau sa revad filmul.

Am vrut mult timp sa citesc cartea, acum ca am vazut filmul nu cred ca o sa o mai citesc. Povestea in sine e interesanta, cred ca mi-ar fi placut si mai mult daca iesea acum cativa ani, ca deja mi se pare ca incepe sa se faca abuz de „experienta indiana ” care iti schimba viata. In schimb desi imi place Julia Roberts in general si asa cum ziceam ideea e interesanta, nu stiu de ce, filmul mi se pare putin fad. Cred ca ce mi-a placut cel mai mult in film e rolul lui Javier Bardem.

Cred ca daca as fi dat bani la cinema sa vad filmul asta mi-ar fi parut rau. Pe sistemul alcolicilor anonime, Angelique este emotiva si incearca sa se trateze pentru ca este atat de afectata de asta incat uneori ii e greu si sa vorbeasca cu cineva pe care nu cunoaste. Este patisera, face ciocolata si noul ei sef, de care se indragosteste este si el lafel de emotiv ca si ea, cu terapeutul lui, si el. Si fug unul dupa altul tot filmul fara sa aiba curajul sa isi spuna ce simt pentru ca le e frica….

Citisem deja recenzii nu tocmai incurajatoare cand am vazut filmul deci oarecum nu ma asteptam la prea multe de la el. Ea bolnava, el se hotaraste sa ramana langa ea chiar si asa dar in acelas timp ca prin minune ea este atat de matura si insensibila incat nu vrea sa se implice si el, care nu s-a implicat niciodata intr-o relatie tocmai cu ea se hotaraste ca o sa fie altfel. Apoi, asa cum am vazut ca au mai zis si altii, m-a surprins nuditatea din film….uneori chiar e prea multa.

Am vrut sa vad filmul de cum am vazut prima data afisul. Poate pentru ca nu stiu de ce dar m-a surprins sa o vad pe Natalie Portman intr-un rol de genul asta. Mi-a placut mai mult decat Love and other drugs dar din nou, e clar din primele 5  minute care va fi actiunea filmului si cum se va termina. Sex friends, nu vrem nimic unul de la altul in afara de ce se intampla in pat si pana la urma petrecem timp impreuna, ne atasam unul de altul si vai cum de ne-am indragostit????

3 gânduri despre „Si iar despre filme

  1. Ana – da si mie mi-a placut de Kustcher in film 🙂

    Malina – nu stiu daca o sa ma aventurez sa citesc totusi si cartea….vad eu pe parcurs

Lasă un răspuns

