Publicat în Deprin lume adunate

Happy Blog-Day

Un fel de La multi ani pentru Blog Birthday…. Nu stiu daca sunt mai mandra de el sau de mine…ramane de vazut. De ce? Pentru ca atunci cand am inceput sa scriu acum un an nu credeam ca o sa dureze, eram destul de convinsa cu dupa 2 sau 3 luni o sa o las balta, asa cum facusem si in datile dinainte. Dar uite ca totusi nu a fost asa de data asta, asa ca acum zic „la mai multi ani!” 🙂

Comentarii, impresii, pareri si cifre?

– Viorica trebuie mentionata aici pentru ca oarecum din cauza ei a inceput totul, a ei si a grupului „eu citesc” pe facebook; ea mi-a dat indirect ideea cu blogul si uite ca a mers 🙂

– trebuie sa recunosc si ca uneori am enervat anumite persoane cu minunatul meu blog, cu posturile mele si cu statisticile

– dar in acelas timp e si placut sa iti faci prieteni noi care chiar daca nu ii cunosti personal au aceleas interese ca si tine, sau oricum, macar o parte din ele

– 306 posturi; se putea si mai bine, ca eu as fi vrut un post pe zi dar uneori nu m-am tinut de „cuvant”, incercam mai bine pentru anul urmator

– imi place sa scriu despre carti, despre filme si despre fapte diverse, nu as vrea sa scriu prea multe despre mine si sa devin prea personala dar cu toate astea ce e interesant e ca lumea pare sa fie mai interesata de posturile personale

– putin peste 17.000 de vizualizari intr-un an, mai mult decat ma asteptam!!!

– sunt inca destul de incepator in aranjare in pagina si personalizarea infatisarii blogului si cum nici nu e domeniul meu preferat ca sa stau sa aprofundez subiectul cred ca va mai dura ceva timp pana o sa am un blog personalizat si costumizat asa cum mi-ar placea.

Idei sau sugestii?

 

9 gânduri despre „Happy Blog-Day

  1. Oooo, atunci LA MULTI ANI! Frumoasa zi pentru a incepe un blog! 😉 Si eu incerc, pe cat posibil, sa nu fac blogul mult prea personal, insa am observat ca cititorii iubesc exact asta. 🙂

  2. hehe mersi inca o data de urari desi anul trecut cand am inceput sa scriu nu m-am gandit la asta, asa s-a potrivit 🙂
    Si deci nu sunt singura care remarca faza cu posturile personale…

Lasă un răspuns

