Publicat în Carti

Soarece de biblioteca???

De la Maya am primit o leapsa despre carti, si cum lepsele imi place, evident ca am zis „prezent” imediat!

1.Ce carti ai citit anul trecut?

Anul trecut? Si eu care deja ma gandeam la ce mi-a placut cel mai mult anul asta…. Cred ca cel mai mult din ce am citit mi-a placut „Long walk to freedom” a lui Nelson Mandela, dar ar mai fi de mentionat „Casa Buddenbrook” a lui Thomas Mann si „Se numea Sarah” de Tatiana de Rosnay. I-am descoperit si pe Herta Muller, Toni Morrison si Kazuo Ishiguro.

2. Ce carte/carti citesti in acest moment?

Citesc „Versete satanice” a lui Salman Rushide si doar ce am terminat „Cabana unchiului Tom” a lui Herriet Beecher Stove pe care tot vroiam sa o citesc de mult.

3. Ce carti vei citi in acest an?

Ce am pe lista si chiar as vrea sa si citesc „Conversations with myself” – Nelson Mandela, „Ulise” James Joyce si asa mai de relaxare ultimul volum al Katherinei Pancol. 🙂

4. Care este cartea ta preferata?

Greu de ales….”Long walk to freedom” a lui Mandela si „Memoriile” lui Eliade

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?

Scriam nu de mult despre ea… „La cellulite c’est comme la mafia, ca n’existe pas” a lui Pulsatilla… nu inteleg de ce a fost scrisa.

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?

Cred ca cel mai mult imi place sa citesc in liniste dar daca e sa fie muzica pe fundal cred ca cu cea clasica ma impac cel mai bine cand citesc.

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?

NU! Nu mi-au placut niciodata, nu am jucat cred ca niciodata, sau hai poate o data sau de doua ori.

8. Care este filmul tau preferat?

Love Story – daaa, stiu, e de fete dar mie imi place!

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?

Nu stiu sa ma machez si ca urmare nu ma machez mai niciodata. Deci bani pe farduri se duc putini. Probabil de zece ori mai multi se duc pe carti…

4 gânduri despre „Soarece de biblioteca???

  1. hehe merci, merci, vroiam sa te provoc si pe tine la leapsa dar apoi mi-am adus aminte ca tu ai facut-o deja
    cred ca o sa trag cu ochiul poate imi fac rost de ceva idei de lecturi in plus pe anul asta 🙂

  2. Tocmai citesc si eu Se numea Sarah, pana acum e foarte interesanta, am citit de altfel numai lucruri bune despre ea.M-ai pus pe ganduri cu Nelson Mandela o sa caut si eu cartile pe care le prezinti tu asa de frumos.
    Multumesc 🙂

  3. Maya cred ca Se numea Sarah o sa iti placa pana la sfarsit
    cat despre Nelson Mandela pe mine chiar pot zice ca m-a marcat !!!!!

Lasă un răspuns

