Publicat în Despre mine

Martisor de noua generatie

Daca unele traditii si obiceiuri romanesti nu prea imi placeau cand eram in Romania si a trebuit sa astept sa fiu departe ca sa imi lipseasca din cand in cand, povestea cu 1 martie, martisorul, primavara si florile mi-a placut intotdeauna deci acum imi lipseste tare mult!!! Imi placea la nebunie sa ma duc pe strada unde erau amplasate pentru vreo saptamana tarabele care vindeau martisoare, unele dragute, unele originale, unele urate si neinteresante. Cred ca as fi fost capabila sa trec in fiecare zi pe acolo, lafel de curioasa si de entuziasmata. Baba in schimb nu mi-am ales niciodata. Doar partea cu primavara martisorul si florile imi placea 🙂 Si florile doar din cele de sezeon ( ghiocei, zambile si frezii de preferinta).

Aici, unde francezii nu au auzit de martisoare tare imi lipseste bucuria zilelor astora in Romania. Probabil ar trebui sa mentionez ca imi plac martisoarele in forma lor originala, adica o mica chestiuta cu un snur rosu care se atarna in piept ca un fel de brosa, si NU imi place noua tendinta de martisor de a oferi bijuterii si ce stiu eu ce alte chestii. Dar mama mea s-a gandit la mine si mi-a trimis martisor. Si nu de oricare, ci de ultima generatie. Cred ca acum vre-o doi ani am fost la Tulcea in primavara si am vazut bratarele martisor la prietenele mele si tare mi-a placut ideea. De maine sunt mandra sa imi atarn si eu una la mana, cu pomponei si tot ce trebuie!!!!

V doresc sa primiti cat mai multe martisoare si cat mai pe placul vostru! 🙂 Eu o sa fac publicitate traditiei romanesti si aici, ca am cateva martisoare in plus pe care abea astept sa le fac cadou!

5 gânduri despre „Martisor de noua generatie

  1. Patry merci de urari 🙂 si da, sunt in Franta, m-am pierdut pe aici acum cativa ani si nu prea mai gasesc drumul spre casa :))

  2. Martisorul e sarbatoarea mea preferata. Poate si pentru ca e si ziua mea de nastere! 😉 Si sunt in stare sa ma zgaiesc la tarabele cu martisoare ore in sir. 😉

Lasă un răspuns

