Publicat în Filme, Uncategorized

Cum nu m-am uitat la Oscaruri

Cred ca de vreo luna tot zic ca abea astet seara Oscarurilor, ca o sa stau sa ma uit la ceremonie, ca s-a potrivit de minune faptul ca nu muncesc luni asa nu am nici o problema cu statul pana tarziu si trezitul apoi de dimineata. Numai ca Oscarurile au fost aseara iar eu am dormit ca valiza in gara, fara sa vad nici macar 5 minute din ceremonie.

Saptamana a fost incarcata, apoi ziua de vineri a fost poate si mai plina decat celalte asa ca am inceput weekendul cu maare nevoie de somn. Vineri seara am stat totusi pana tarziu ca m-am uiat la ceremonia de decernare a César-urilor (echivalentul Oscarurilor pentru filmele franceze si despre care va povestesc maine). Apoi sambata seara din nou nu s-a dormit ca am dat petrecere de casa noua (si despre asta o sa scriu in zilele care urmeaza) si deci sambata a fost „singerea” dimineata pe la 6 fara ceva. Si in conditiile astea aseara pe la 11 si ceva m-am uitat cu regret la programul TV sa vad la ce ora incepe ceremonia dupa care m-am bagat in pat. M-am gandit ca oricum premiile nu stiu ce surprize vor aduce (si am avut dreptate intre Natalie Portman, Colin Firth si A king’s speech nu pot zice ca ma asteptam la altceva), ca rochiile domanelor si domnisoarelor o sa le vad mai bine in poze, si dicursurile de multumire ale castigatorilor sunt oricum puse pe site-ul oficial al Oscarurilor.

Asa ca am facut nani si am vazut castigatorii de dimineata, teleghidata, de cum m-am dat jos din pat am deschis calculatorul.

Lasă un răspuns

