Publicat în Carti

In alta viata – Marc Levy

Nu pot sa zic ca imi place Marc Levy dar totusi il citesc din cand in cand pentru ca nici nu imi displace. E genul de scriitor care scrie carti usor de citit dar cu subiecte care te tin atent cat de cat. Genul asta de carti sunt pentru mine potrivite pentru cand vreau oarecum sa fac o pauza, cand am citit o carte mai grea si am nevoie de ceva mai „light” ca sa imi limpezesc mintea, sau cand merg cu metroul oricum prea mult si nu prea am chef de citit (de citit din ala care necesita concentrare si atentie). Deci din cand in cand mai dau peste cate o carte de a lui. Ce am citit pana acum? „Unde esti?” care chiar mi-a placut si singura pe care probabil o recomand; „Si daca e adevarat” pe care am citit-o dupa ce am vazut filmul si am citit-o oarecum ca mai toata lumea in jurul meu insista sa o citesc dar cred ca as fi supravietuit si fara ea si „Copii libertatii” care dupa parerea mea este un alt stil de carte decat ceea ce scrie Levy in mon obisnuit si cred ca ar trebui sa ramana cu ceea ce stie sa scrie adica romane siropoase pentru adolescente si fane de telenovele; adica stiu ca suna ciudat dar mi se pare ca stie sa scrie mai bine genul asta de carti decat carti serioase.

Jonathan si Peter, prieteni din copilarie sunt amandoi pasionati de arta, primul fiind expert de arta iar al doilea vanzator la licitatii. Amandoi pleaca la Londra in cautarea unor picturi ale unui pictor rus din secolul XIX pentru a le autentifica si poate a le scoate la licitatie mai tarziu. Galeria de la Londra unde sunt asteptate tablourile este a unei tinere domnisoare, Clara, care lui Jonathan ii pare foarte cunoscuta. Numai ca aventurile incep atunci cand unul dintre tablouri este un tablou nesemnat al pictorului, despre care pana atunci lumea doar auzise dar nu il vazuse. Toata tehnologia de ultima generatie este folosita pentru a inerca sa autentifice tabloul numai ca odata cu autentificarea tabloului ies la iveala si alte secrete din viata pictorului, secrete care, desi vechi de mai bine de un secol, au legatuira directa su Jonathan si cu Clara.

Lasă un răspuns

