Publicat în Uncategorized

Kinder Surpise interzise!!!

Eu sunt si acum fan de kinder surprise, imi place mult ideea cu cadoul in interiorul oului de ciocolata, sa stai sa te chinui sa o ansamblezi si evident, imi place si ciocolata. Si daca mie imi place, evident ca oul cu surprize place si mai mult copiilor. Dar copii americani nu se mai pot bucura de minunatia asta din 2009 cand americanii au interzis (cu lege si toate cele) vanzare de Kinder surprise de frica sa nu cumva copii sa se sufoce cu componentele prea mici din „surpriza”. Eu la inceput am crezut ca este o gluma, dar nu nu este. Adevarul este ca e mult mai simplu sa interzici comercializarea lor printr-o lege decat sa le ceri parintilor sa fie atenti la copii lor si la cu ce se joaca…

Si daca sunt interzise pe teritoriul Statelor Unite asta inseamna ca pe langa faptul ca nu se pot comercializa acolo, nici sa intri cu ele in tara nu poti, ca te controleaza vamesii bine la intrare. Cat de penibil e sa iti confiste niste oua de ciocolata…. Poate vamesilor americani li se pare nostim. Se pare ca in 2009 au confiscat in jur de 25.000 de kinder surprise. Si daca sunt confiscate apoi sunt distruse…mai mare paguba. O canadianca povestea chiar ca dupa ce la intrarea in State i s-au confiscat ouala de ciocolata, cand s-a intors acasa dupa vacanta, la ceva timp a primit o scrisoare din partea autoritatilor americane, scrisoare de vreo 7 pagini in care i se cere acordul pentru a distruze dulciurile. Si eu ma intreba si daca nu iti ai acordul ce fac? Ti le trimit inapoi prin curier la tine in tara? Daca da, cred ca e si mai simplu asa si si mai ieftin. Oricum, daca o sa plec in State cred ca voi fi tentata sa bag un Kinder Surprise in bagaje ca sa vad cum fac vamesii, la cat de absurda mi se pare chestia asta.

6 gânduri despre „Kinder Surpise interzise!!!

  1. Anumite jucarii sunt interzise copiilor sub 3 ani, tocmai pentru ca exista riscul sa se raneasca. La fel si cu ouale Kinder. Dar de la asta si pana la a le interzice totalmente intr-o tara….e deja exagerat! Daca ar stii americanii ce jucarii aveam noi cand eram mici! :)))))))))))

  2. Cu siguranta voi lua un ou kinder cu mine cand merg in State :)) Cum spuneai si tu, din pura curiozitate. E incredibil… sa interzici ouale kinder deoarece parintii sunt neglijenti. Responsabilitatea ar trebui sa fie a parintilor, nu a firmelor de ciocolata. Incredibil, acesta e cuvantul.. :))

  3. da bine zis margeluta, daca stiu ei cu ce ne jucam noi….s-ar minuna de cum de suntem inca in viata. 🙂

    in fine, mie imi place sa o fac pe aia plina de prejudecati cu privire la americani si sa comentez si sa ii critic si pentru cea mai mica chestiuta dar oricum faza cu Kinder surprise mi se pare incredibil de absurda.

Lasă un răspuns

