Publicat în Despre mine

Spalatorie

In noua casa (nu mai e chiar asa de noua acum dar oricum…) inca nu este masina de spalat. asta inseamna pentru mine ca macar o data pe saptamana dau fuga la coltu strazii si imi spal catrafusele intr-o spalatorie „de cartier” si a simt asa , putin ca in filmele americane. 🙂 Numai ca in vizitele mele la spalatoria cu pricina dau numai peste ciudati.

Printre primele dati cand am fost, am ajuns acolo si un tip spala si el, lafel ca si mine, nimic mai normal. Numai ca la vreo 10 minute dupa ce am ajuns acolo au aparut si doi prieteni de ai lui si ca sa treaca timpul mai repede au zis ca hai sa fumeze si ei ceva. Si pe masa din spalatorie, pusa acolo ca sa iti impachetezi rufele ei s-au apucat sa ruleze tigarile (sunt multi francezi care cumpara tutun si foite si isi ruleaza tigarile singuri pentru ca tutunul este cu destul de mult mai ieftin decat tigarile). OK, dupa care s-au pus toti trei in usa spalatoriei si si-au aprins tigarile. Jumate din fum a ajuns inauntru evident….si mare mi-a fost mirarea cand mirosul a ajuns la mine si mi-am dat seama ca nu era vorba de tigari si de tutun…ci de droguri.

Saptamana trecuta din nou vizita la spalatorie. Ajung acolo un tip si o tantie. Asteptand mai apar inca doi tipi. tantia incepe sa dea indicatii la toata lumea despre cum se deschide usa la massina de spalat, cat detergent tre sa pui si unde, daca sa pui clor la albe si asa mai departe, fara ca nimeni sa o intrebe ceva si evident fara ca nimeni sa o bage in seama. Tipul care era deja in spalatorie cand am ajuns s-a uitat la mine cu o fata din aia de genu „tanti asta e nebuna” , eu nu am zis nimic. Ca sa imi vad de treaba am scos din traista cartea cu care venisem ca sa imi ocup timpul. Tipul in cauza se ridica si vine spre mine sa ma intrebe ce citesc, ii arat cartea si apoi incepem o conversatie banala…ce poti sa vorbesti 2 minute cu cineva intr-o spalatorie? Despre cartea pe care o citeam si eventual despre ce frumos e afara…. Numai ca, tipu se apuca sa imi povesteasca cum ca masina lui de spalat e stricata si de aici, nu stiu prin ce extrapolare ajunge sa imi explice ce jmeker e el cu pittbull-ul lui ca l-a amenintat pe nu stiu cine ca il omoara cainele lui si ca odata a ajuns si la politie cu cainele care s-a dat la unu si ca la amenintat si pe politist si ca si la politist i-a fost frica de bestia lui si din astea. Toate evident intr-un limbaj de cartier si o atitudine din aia „nu am creier sub sapca da am pittbull acasa”.

Ma gandesc ca trebuie neaparat sa imi cumpar masina de spalat, si asta cat mai repede!!!

3 gânduri despre „Spalatorie

  1. :))))))) Crede-ma ca am ras intruna la postarea asta! :))))))) Nu-ti lua masina de spalat, ca sa mai ajungi pe la spalatorie si sa ne povestesti in continuare intamplari de genul asta! :))))))

  2. ana – e putin aiurea pentru ca nu stiu, cartierul e ok dar apoi oamenii care aterizeaza acolo la spalatorie chiar nu stiu de ce sunt atat de ciudati 🙂 si eu mi-am vazut de treaba nu s-a luat nimeni de mine deci nu pot sa zic ca mi-a fost frica. in schimb m-a facut sa ma gandesc de ce se intampla noaptea printre blocuri pe aici!!!

    margeluta – da, ca sa am ce povesti ar fi o idee numai ca mi-e ca daca ma tot vad oamenii acolo la spalatorie or sa vrea sa devenim prieteni apoi si nu stiu daca vreau prieteni din astia :)))

Lasă un răspuns

