Publicat în Uncategorized

Inna – Sun is up

Ieri am descoperit datorita televizorului ultima melodie a Innei si nu stiu de ce mi se pare ca asta totusi suna ceva mai bine decat cele de pana acum. Sa nu fiu inteleasa gresit, asta nu inseamna ca imi place Inna, doar ca….mi-a ramas melodia in minte si m-am gandit saii molipsesc si pe altii.

Sincer, inca ma surprinde faptul ca are in continuare succes si ca lumea o asculta aici cu destul de multa inflacarare. La inceput am crezut ca va fi cunoscuta timp de cateva luni, pana se satura lumea de cele 2 melodii cu care a devenit vedeta dar se pare ca nu e asa…

4 gânduri despre „Inna – Sun is up

  1. Fratele meu asculta pe net Pulse Radio si cand am auzit prima data melodia Innei si pe francez pronuntandu-i numele in genul „Aina” am ramas uimita, in primul rand, si apoi m-a bufnit un ras teribil! 😀

Lasă un răspuns

