Publicat în Despre mine

Lucruri marunte

La Ancuta, Bianca si la DianaEmma am gasit o lepsa cu lucruri marunte care iti fac ziua sau viata mai frumoasa.

1. Filmuletele cu nepotii mei – nu sunt acolo si cand ma uit la ele distanta pare mai mica, asta pe langa faptul ca sunt tare nostimi.

2. Surprizele pe care mi le face prietenul meu, atunci cand le face.

3. Cartile!!!! Sa le citesc dar si sa ma invart ore intregi printre rafturi in librarii cautand un anumit roman.

4. Vorbitul la telefon desi trebuie sa recunosc ca acum nu mai stau atat de multe ore la telefon cu prietenele cum stateam inainte.

5. Grey’s Anatomy – stiu, e un simplu serial, o nimica toata dar imi place si ma relaxeaza sa ma uit la el.

6. Pozele – imi place sa ma uit la poze si sa imi aduc aminte de momentele frumoase care au trecut.

7. Sa ma joc cu cainii 🙂 chair si cei care nu sunt ai mei, ca imi sunt tare dragi. Abea astept sa am o casa maaare cu o curte si mai maaare ca sa pot sa am caini din nou.

8. Voluntariatul si organizatiile – e un fel de ocupatie preferata in timpul meu liber; imi plac organizatiile cxare incearca sa schimbe ceva, sa ajute lume, sa faca lucruri bune. Iar eu facand voluntariat si ajutand chiar daca in cantitate mica ma face sa ma simt bine.

9. Un weekend departe. Sau nu neaparat departe la propriu dar afara din oras ca sa ne incarcam baterile. E solutia perfecta pentru mine sa ma odihnesc, sa scap de stres si sa ma intorc mai bine dispusa.

10. Muzica veche – cred ca anii ’70 sunt preferatii mei; prietenul meu zice ca e mult prea melancolica dar pe mine reuseste sa ma binedispuna de fiecare data.

3 gânduri despre „Lucruri marunte

  1. Chiar mi-a plăcut lista ta. 😛
    Nepoțeii îmi amintesc de sora mea. 😀 Pozele și muzica veche ar fi pe o altă listă acolo și la mine…

    Și weekend-ul departe… pe care mereu îl aștept luni cu multă speranță…

  2. Eu am o obsesie pentru anii 50. Imi place muzica, imi plac si hainele. Femeile anilor 40-50 erau asa de elegante si feminine! In rest, cam aceleasi lucruri marunte imi infrumuseteaza si mie viata! 😉

  3. hehe, ce bine imi pare ca nu sunt singura cu lucrurile vechi!

    @diana copilasi mititei cred ca reusesc sa binedispuna mai pe toata lumea, nu? 🙂

    @margeluta si eu am aceiasi admiratie pentru anii 40-50!!!! cred ca mi-ar fi placut la nebunie sa traiesc in perioada aia. plus ca la haine etc ce purtau ele atunci eu posrt cu placere acum (stilul ala, mi se pare si mie tare feminin si na, nu stiu, mi se pare ca mie mi se potriveste…asta e doar parerea mea 🙂 lasand modestia la o parte)

Lasă un răspuns

