Publicat în Uncategorized

Anti – Valentine

Parca azi e Valentine’s Day, nu? E, eu fac parte din acele persoane care nu inteleg rostul acestei zile si care prin urmare nu sarbatoresc aceasta asa zisa sarbatoare a indragostitilor. Sarbatorile imi plac in general, dar cele cu traditii si care nu stiu, reprezinta totusi ceva pentru mine. Nu cele pur comerciale! Apoi… sentimente frumoase am, pentru persoana de langa mine, si evident nu numai pentru el. Dar pentru ce imi trebuie o zi din an in care sa le spun celor dragi ce simt pentru ei? Si pentru ce trebuie sa imi manifest iubirea prin inimioare, trandafiri, ciocolata si felicitari toate unele mai cliché decat altele si deci toate unele mai impresonale decat altele.

Consider ca atunci cand faci o surpriza persoanei iubite intr-o zi oarecare, ii faci un cadou original (ca doar macar ceva imaginatie consider ca am…) fara sa ai vre-un motiv, ii cumperi ceva care ii place si pe care stii ca il vroia si nu stiu, il lasi undeva acasa sa dea de el intamplator sunt dovezi mult mai frumoase si mult mai sincere ale sentimentelor pe care le ai pentru el/ea.

Sa primesc cadouri siropoase si impersonale doar pentru ca asa trebuie nu ma incanta deloc. Si apoi toate nebunia cu Valentine’s Day „all around the world” din ultimii ani mi se pare ca e in primul rand o prostie comerciala. Toate magazinele sunt pline de roz si de inimioare si te imbie sa cumperi cat mai mult prostioare. Sau hai sa zicem, daca chiar iti place ideea cu Valentine’s Day si vrei sa ii oferi ceva persoanei dragi de langa tine, de ce i-ai cumpara o inimioara si o felicitare cand ii poti cumpara un cadou dragut si folositor…

Si tot in legatura cu asta, poza e luata de pe un site de care am dat anul trecut si care imi place tare mult, se numeste Be my anti-valentine! si cred ca pot spune despre ei ca deviza lor e „There is one day in February that is NOT special!”

4 gânduri despre „Anti – Valentine

  1. Cea mai kitchioasa si cea mai ipocrita zi a anului!! Si asta nu pentru ca este o zi imprumuta de la americani ci pentru ca oamenii isi gasesc fix astazi sa fie MAI altfel decat in celelalte zile …

  2. Nici noi nu sărbătorim, dar nu pot să zic că mă oripilează, fiecare face cum crede, dar este o sărbătoare „fiscală” îmi place să-i zic… adică după tot potopul de sărbători de iarnă se simțea nevoia uneia care să-i mai facă pe oameni să scoată bani din buzunare pentru cadouri în luna februarie când se știe că nu se prea întâmplă nimic de acest gen 🙂

    Povestea din spatele sărbătorii este frumoasă doar că puțini o știu și nici nu-i interesează 😦

  3. Deci clar, mi-am gasit anti-Valentineul! :)))) E intr-adevar o chestie comerciala, asa cum au devenit toate sarbatorile! Eu am un ghimpe impotriva Valnetine;s Day nu pentru ca e comerciala, ci pentru ca multi o sarbatoresc chiar daca nu-i pot pronunta numele si nu-i stiu originile, ca nu e niciun Sfant Valentin in calendarul ortodox si mai ales pentru ca mie nu-mi spune nimic, pur si simplu.

  4. @ addicted, da cred ca asta ma enerveaza si pe mine cel mai tare, ca este o zi a anului in care tre sa fii altfel, de parca persoana de langa tine nu e lafel de importanta si in celelate zile ale anului

    @bianca nu cred ca ma oripileaza, adica cei carora le place si vor sa o sarbatoreasca nu au decat, e problema lor dar apoi tre sa recunosc ca toata faza cu anti-valentine imi place tare mult 🙂 si da, sunt de acord ca povestea din spate din pacate nu o stie multa lumea

    @margeluta sa stii ca am vazut anul asta ca se poata sa zici Vali’s day :)))) si da, e adevarat ca nu e nici un sfant in calendarul ortodox si sa stii ca rezist eroi ca anit -valentine desi…ghici cum il cheama pe prietenul meu :))) Daaaa, Valentin, dar nici asa nu are pretentii sa sarbatorim deci e ok

Lasă un răspuns

