Publicat în Carti

3 intrebari despre carti

Cand vine vorba de lepse cu carti, e ceva „necurat” la mijloc, nu pot sa ma abtin, trebuie sa le iau si sa le fac si eu. Imi plac toate!!!! 🙂 Asa e si cum cu cele 3 intrebari despre carti pe care le-am gasit la Tomata si la Ancuta.

1. Aţi folosit vreodată o carte la altceva decât pentru lectură?

Ciudata intrebare…sau greu pentru mine sa gasesc raspuns…probabil pentru ca nu cred sa fi folosit cartile la alt ceva. A! Sau poate da, cand doar ce recuperasem cheile de la apartament si inca nu aveam mobila dar aveam o parte din lucruri cred ca am facut un suport din niste carti puse una peste alta in teanc. Si …. nu are legatura cu mine dar un prieten isi facuse un fel de „design interior” in camera din carti. Nu le avea puse in biblioteca ca tot omul dar imprastiate prin casa prin diverse locuri si arata tare bine!

2. Vi s-a întâmplat să citiţi vreo carte doar pentru că o citise persoana iubită?

DA! Lui i-au placut memoriile lui Eliade si mi-a tot zis de ele. Eu incepusem prost cu Eliade adica „La tiganci”, „Romanul adolescentului miop” care nu prea mi-au placut si am zis gata, am citit suficient Eliade, nu e pentru mine! Dar apoi , oarecum din cauza lui am citit Memoriile si parerea mea s-a schimbat radical. Apoi i-a mai placut mult „Jocul cu margele de sticla” a lui Herman Hesse. Pe asta probabil as fi citit-o oricum, dar din nou, din cauza lui am citit-o mai repede. Si apoi mai e „Sa nu ma parasesti” a lui Ishiguro. Eu nu auzisem de carte si el o avea, o primise cadou dar inca nu o citise nici el. L-am intrebat de ea si mi-a zis ca persoana care i-a dat-o cadou ii zisese ca a fost intrigata oarecum de carte. Mi-a starnit curiozitatea si am citit-o imediat.

3. Aţi avut vreodată prejudecăţi care să vă împiedice să citiţi o anumită carte?

Merg mai degraba e principiul „ca sa poti critica o carte cum se cuvine trebuie sa o citesti ca sa stii exact despre ce vorbesti”. Dar apoi da, au fost anumite carti pe care le-am citit doar ca sa le pot critica, pentru ca am plecat de la inceput cu prejudecata ca nu imi vor placea (de exemplu cele a lui Dan Brown). Pentru restul, daca citesc o carte, maxim doua ale unui scriitor si nu imi plac, apoi gata s-a terminat!!!! Poate sa zica lumea orice despre o noua carte pentru mine tot in stilul primelor trebuie sa fie si nici ca mai citesc ceva de acea persoana!

2 gânduri despre „3 intrebari despre carti

Lasă un răspuns

