Publicat în Filme

Love Story

Love Story este considerat unul dintre cela mai bune filme romantice care au fost realizate sau unul dintre cele mai romantice filme cum vreti. Multa lume il considera probabil prea vechi care sa mai aiba ce cauta in topuri, prea kich poate ca sa fie in topuri si poate prea banal.

O poveste de dragoste intre un Oliver Barrett, un tanar bogat si Jeniffer Cavilleri o tanara saraca care pare la inceput imposibila. Familia lui nu este de acord cu iubirea dintre ei dar lui nu ii pasa si se casatoreste cu ea, chiar daca tatal lui il desmosteneste. El vorbeste cu tatal lui cu Sir (care pentru mine este un fel de dumneavoastra) iar ea ii spune tatalui ei pe nume. Totul in jurul lor pare sa fie complet diferit daca nu chiar la polul opus cand vine vorba despre unul sau despre celalat. Dupa ce se casatoresc decid ca ea va munci ca profesoara pentru a aduce ceva bani in casa pana cand el isi va termina facultatea de drept. Dupa ce isi termina facultatea si incep sa castige ceva mai multi bani, grijile financiare sunt de domeniul trecutului si decid sa faca un copil. Cum nu reusesc merg la doctor sa vada cine este cel care are eventual o problema si asa descopera ca ea este foarte bolnava. La scurt timp dupa descoperirea bolii moare.

Povestea filmului e relativ banala dar trista si este ecranizarea cartii cu acelas nume a lui Erich Segal. Filmul e facut pe undeva pe la inceputul anilor 70 iar eu l-am vazut prima data cand aveam cred vreo 12 ani. Nu stiu daca a fost povestea in sine, actorii sau varsta mea dar la momentul respecif filmul m-a impresionat tare de tot. Si de atunci il vad in fiecare an, cel putin odata pe an. Da, probabil ca mare parte din replici le stiu acum pe de rost dar povestea mi se pare in continuare lafel de frumoasa si lafel de trista. Nu stiu ince masura pot spune ca este filmul meu preferat, dar in orice caz este un film pe care il revad intotdeauna cu mare ddrag (si cu multe lacrimi).

2 gânduri despre „Love Story

  1. Si eu l-am vazut prima data cand eram prin generala si Doamne cum m-am mai jelit! Si acelasi efect l-a avut asupra mea si a doua oara cand l-am vazut,,,si a treia…si a patra… :))))) Muzica aia ma omoara!

Lasă un răspuns

