Publicat în Filme

Si eu despre Oscaruri

Stiu ca mai toata lumea a scris deja despre nominalizarile la Oscar de anul asta, stiu ca cei interesati de subiect cunosc deja nominalizatii dar cum si mie imi place subiectul am zis sa imi dau si eu cu parerea de cine va castiga si ce.

Mult timp m-am intrebat care sunt criteriile ca un film sa poate fi nominalizat la Oscar, de curand am aflat de la Ruxandra ca filmul trebuie sa ruleze un anumit numar de saptamani consecutiv intr-un cinematograf din Los Angeles. Nelamurirea asta o aveam si inca o mai am pentru ca nu intelegeam anul trecut sau acum doi ani de ce „Gran Torino” a lui Clint Estwood nu a fost nici macar nominalizat.

Nominalizatii la cel mai bun film al anului sunt urmatorii:

Black Swan

The Fighter

Inception

The Kids Are All Right

The King’s Speech

127 Hours

The Social Network

Toy Story 3

True Grit

Winter’s Bone

Nu am vazut decat Black Swan, Inception si The social Network. Dupa cate am citit eu cred ca The King’s Speech este cel care va lua oscarul pentru cel mai bun film. Din cele vazute nu stiu de ce nu prea am incredere in INnception desi mie mi-a placut, in Black Swan Natalie Portman a fost geniala si probabil va luat oscar pentru cel mai bun rol feminin dar filmul per total nu cred ca are sanse. Iar Thae social network sper eu ca nu va luat nimic, a luat destule Globuri de aur, ii ajung dupa parerea mea.

Actorii nominalizati pentru cel mai bun rol:

  • Javier Bardem in “Biutiful”
  • Jeff Bridges in “True Grit”
  • Jesse Eisenberg in “The Social Network”
  • Colin Firth in “The King’s Speech”
  • James Franco in “127 Hours”

Mi-ar placea sa il vad pe Javier Bardem cu statueta dar din nou, dupa ce am auzit prin presa si pe asta parca il vad mergand la Colin Firth. Si din nou sper ca The social network nu va lua nimic desi trebuie sa recunosc ca Jesse Eisenberg a jucat bine.

Actritele nominalizate pentru cel mai bun rol:

  • Annette Bening in “The Kids Are All Right”
  • Nicole Kidman in “Rabbit Hole”
  • Jennifer Lawrence in “Winter’s Bone”
  • Natalie Portman in “Black Swan”
  • Michelle Williams in “Blue Valentine”

Eu aici cred ca „batalia” se va da intre Annette Bening si Natalie Portman si sincer imi place Natalie Portman si tare mi-ar placea ca anul asta sa fie 3 in 1 pentru ea adica oscar pentru rolul in Black Swan, logodnicul Benjamin Millpied cunoscut pe platourile de filmare la Black Swan si probabil si bebelusul care se va naste anul asta conceput cam tot in timpul filmarilor la Black Swan.

 

 

 

3 gânduri despre „Si eu despre Oscaruri

  1. The King’s Speech ti-l recomand, este unul din cele mai bune filme vazute anul acesta si ar merita, dupa parerea mea, Oscarul la rol prncipal si secundar masculin
    Joaca foarte bine atat Colin Firth cat si Geoffrey Rush.

  2. După mine, 127 Hours e unul din cele mai bune filme recente, împreună cu Black Swan, Inception şi alte filme din seria asta. L-am privit fără prea mari aşteptări, dar sunt profund impresionat. Nu e doar un documentar, sunt emoţii, este suspans, este realitate. Pentru Oscarul de anul acesta, greu de spus, pentru că în joc stau nişte producţii tari.

Lasă un răspuns

