Publicat în Muzica

Super star

Poate ca o sa radeti de mine sau o sa ziceti ca nu se poate, dar la ce mare fana de muzica si de topuri si de ultimele lansari sunt, eu am aflat despre existenta lui Justin Bieber acum vreo 2 luni maxim. Daaaaa, si asta pentru simplul fapt ca intamplator am dat peste un reportaj la televizor care mi s-a parut suficient de interesant sau de debit ca sa ii acord cateva minute. Apoi m-am uitat la el pana la sfarsit pentru ca era asa, putin satiric, si asta mi-a placut. Nu aic nu, probabil in ultimul an sau cat de cand e el super star si canta mai peste tot pe la radio si pe la TV am auzit cred melodii de ale lui si unele dintre ele daca stau sa le caut acum pe youtube probabil ca imi suna cunoscute, ca am mai auzit refrenul, etc dar in nici un caz nu as sti sa le recunosc, sau sa va dau numele vreunei melodii de-a lui. Ca sa fiu sincera inclusiv acum, cand am pus melodia asta depe youtube am cautat pe google sa vad care ii sunt melodiile si care sunt cele mai ascultate si asa am dat de ea.

Ceea ce ma surprinde pe mine este popularitatea pe care un pusti poate sa o aiba si nebunia care reuseste sa o starneasca in jurul lui. Reportajul de care va ziceam dadea informatii despre un sonaj efectuat in Statele Unite referitor la influenta VIP-urilor in retelele sociale si pe internet si tanarul Bieber este considerat a avea mai multa influenta decat Barak Obama. Nu tiu cat de adevarat este dar oricum mie mi se pare o aberatie. Sau tot lafel in reportajul deja mentionat ziceau ca popularitatea lui este atat de mare si fanii atat de ahtiati incatcu cateva ocazii au trebuit sa anuleze concertele din motive de securitate. In State anul trecut la anularea unui concert ar fi intervenit 35 sau 37 de echipe de politie ca sa calmeze situatie. Si el micutul, a si cum i s-ar fi adus un prejudiciu scrie apoi pe Twitter sincer pentru fani ca el nu anuleaza niciodata, ca tine prea mult la fani dar ca politia a fost cea care a anulat concertul. Ca si cum anularea respectiva nu ii aduce reprogramari si fani si mai determinati sa mearga sa il vada.

Parerea mea este ca totul e calculat din punct de vedere al presei si al popularitatii. L-au gasit frumusel, cu potential sa placa adolescentelor, cu o voce cat de cat ok dar asta oricum nu conteaza prea tare ca in studio scoatem ce vrem si apoi cantareti care au deja renume si popularitate s-au gandit sa il promoveza, sa ii faca piese, nu de alta dar le iese si lor un ban frumos din toata treaba asta. Si in plus noul star mai afiseaza si un discurs „eu sunt constient de ceea ce mi se intampla si vreau sa raman modest si cu capul pe umeri ca daca maine nu o sa mai am nimic din tot ce am acum” dar spune asta in timp ce e mai preocupat de cum ii sta parul decat de ceea ce iese de la el din gura si interviul in cauza este acordat in jetul lui privat in timp ce merge de la o repetitie la un concert sau ceva de genul asta ca deja la 16 ani sunt mult prea ocupat.

2 gânduri despre „Super star

  1. Si Britney Spears tot la 16 ani a gasit succesul cu „Hit me baby one more time” si acum…vai de ea cum a ajuns…Asa ca sunt tare curioasa ce se va alege de Justin Bieber!

  2. Da, sa stii ca ai dreptate cu Britney Spears, nu facusem asocierea asta. Bine, atunci cand ea a fost lansata si mediatizata eram probabil prea mica sa privesc toata nebunia cu ochi obiectivi…. Nici ea nu pot zica ca mi-a placut, imi placea mai mult Cristina Aguillera mie dar avea prietene care tot asa ca si cu Justin Bieber, erau inebunite.

Lasă un răspuns

